Pakket

tijmuh

Registered User
ik zoek een degelijk en goed pakket voor max vijftig euro.
met mooie uitwerkingen.
heb een broekhoff cafferata breeschoten lesli en wolff vuurwerk dealer in mijn buurt.
als jullie tips hebben hoor ik ze graag.

AWG

Registered User
Re: pakket

wat vind je uberhaupt mooie uitwerkingen??
ben je meer van de fonteinen of cakes of kaarsen of rotjes etc

wat mooi is is maar betrekkelijk, wat je mooi vind is persoonlijk.:huh:

sw0rdys

Registered User

Wat is jou buurt als ik vragen mag? er willen nog wel eens mooie aanbiedingen zijn met pakketten die je dan voor een redelijke prijs kan halen (zelf lidu box gehad 2 jaar geleden voor 60 euro ipv 120)

Vuurwerk023

Registered User

Bij Lesli heb je leuke budgetpotjes als de Goldy mary en de Magnolia verder is de El Dorado van Wolf ook een leuk potje.

tijmuh

Registered User

ik hou van cakes en pijlen maar het hoeft niet perse veel te zijn als de uitwerkingen maar lang blijven hangen.

Pancake77

Registered User

Ben bang dat potjes van gemiddeld € 5.00 in een pakket niet lang blijven hangen.
Beter kun je allemaal losse budget potjes kopen, welke je ook van te voren beter kan bekijken op uitwerking op de produktvideo's.

JHGW79

Registered User

Ben bang dat potjes van gemiddeld € 5.00 in een pakket niet lang blijven hangen.
Beter kun je allemaal losse budget potjes kopen, welke je ook van te voren beter kan bekijken op uitwerking op de produktvideo's.

Eens. Even goed zoeken in de database en je kan een zeer leuk lijstje maken.

Vuurwerk023

Registered User

Sick 6 zijn ook leuke pijltjes voor een leuk prijsje als je pijltjes leuk vind verder inderdaad even in de database kijken.

Bovenaan