Paard dood door rotjochies

shadow13

Registered User
Het zou goed zijn als bij hen eens vuurwerk in hun hand ontplofte,zodat ze wat vingers kwijt zijn. Dan kunnen ze niet meer gooien. Ik realiseer me dat je ongelukken met vuurwerk moet zien te vermijden,maar ben hier zo pissig over dat ik ze het van harte gun. Ik hoop dat ze gepakt worden en een hoge straf krijgen,maar dat zal wel weer niet.:mad:

von urk

Registered User
die zijn de moeite van het doodschoppen nog niet waard:evil:

Ow Jawel hoor! Ik weet wel raad met zulke misselijke huftertjes..
Ik heb zelf 2 honden dus het leed van dieren ten tijde van O&N ken ik als geen ander, ik
kan me er daarom ook flink aan zulke mensen(?) storen.
1 straf, pootjes afhakken..

Laatst bewerkt:

limewire

Registered User
mijn zoontje van bijna 8 jaar heeft nu ook het vuurwerk ontdekt. hoe kan t ook met ik als vader. het 1ste wat ik hem geleerd heb nee GEWAARSCHUWD heb is. gooi NOOIT naar dieren. kijk altijd of er iemand loopt met hond enz. dit heb ik zelf vroeger ook altijd goed in de gaten gehouden. maar deze jongens die dit gedaan hebben mogen van mij een flinke straf krijgen. ik hoop dat ze spijt krijgen van wat ze gedaan hebben en dat ze zich zullen melden. ik zou hier niet mee rond kunnen lopen. geef ze wat in de handen benen tape er om heen en knallen maar. tjonge tjonge waar moet dat heen met de jeugd. sorry voor de laatste regels. kan iets te grof zijn maar zo denk ik erover.

flashbanger

Registered User
Hoop dat ze die gasten pakken en straffen en daarna één voor één 5 minuten met de eigenaars van dat paard opsluiten in de stal. Sterkte voor degene die het diertje kende....diep triest!

Firework-Freaky

Registered User
Dit is niet leuk meer ik ben zelf een jongen van 14 jaar steek ieder jaar zelf vuurwerk af maar zoiets zou ik nooi van mijn leven doen !
ik hoop dat de politie hun pakt !
SCHOREM !

Remcoww

Registered User
Als ik dat zag had ik ze er flink van langs gegeven, stelletje hufters !
Wat een flinke jonges zeg, om die beesten met vuuwerk te begooien, die kunnen hun eigen toch niet verweren tegen dat vuurwerk.
Dwars door het ijs met die ziekelijke figuren

Bovenaan