Overzicht freaks naar fallas 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadow13

Registered User
Hoi Marleen Welkom op FPM. Je zul de meeste nederlanders bij de mascleta op het plein vinden aan de kant van de bloemenkraampjes.Zo in de buurt van kraampje nummer 8 tot 10. De eerste verzamelen daar vanaf een uur of 12.00.
We komen je daar misschien wel tegen en anders toch weer veel plezier bij Fallas 2011.

gietjo

Registered User
Ik kan ook op de lijst!!!

waar:Holiday Inn VALENCIA-CIUDAD DE LAS CIENCIA
wanneer: 13 t/m 20 maart
hoe: nog onbekend

Toegevoegd, bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:

saljo

Registered User
Het heet El holandes errante het ligt dicht bij het strand/haven ADRES C/Dr. Lluch, 9 Valencia
http://elholandeserrante.hyves.nl/

He Marleen, je hebt wel de goede plek gevonden om extra klandizie voor je broer te regelen :). M'n opa&oma hebben in Calle de Escalante een appartement waar wij vertoeven dus als het eerste biertje goed smaakt, wordt dit misschien onze stamkroeg :cool: 'T ziet er gelukkig niet Nederlands uit zoals Friet van Piet hihi.

leentje27

Registered User
Haha inderdaad nu je het zo zegt, zou hij vast niet erg vinden een beetje promotie onder de nederlanders, het is namelijk niet echt goed overal te vinden op internet, hij heeft nog geen eigen website.
Het ziet er inderdaad niet echt Nederlands uit, maar er komen ook veel spanjaarden. En hij wou ook niet alleen een frietje van pietje zijn. Het is er wel altijd erg gezellig! Ik mag er zelf ook graag zitten als ik bij hem ben.
Wel kan je er een lekkere frikandel speciaal halen :D Wie weet zie ik jullie daar wel!

@shadow: bedankt voor de tip!

mickeyzegtboem

Registered User
De lijst is weer aangevuld, tussenstand is 99 personen tot nu toe!
Wie helpt me over de 100 heen???

@All: Adres van het restaurant van marleen haar broer is goed te bereiken met het OV, zit vlak om de hoek waar altijd de mascletà napolitana word geschoten.
Metro nemen naar een stophalte van de tramlijn naar het strand, en deze rijd een rondje langs het strand.
Halte Dr. Lluch uitstappen en je bent 2 straatjes weg.
Let wel op dat strand zone B is, dus wel even een AB ticket uit de automaat trekken.

paddy

Registered User
marleen is er geen mogelijkheid om bij je broer een leuke hollandse avond te houden met alle fpm,ers
er is wel animo voor
laat maar weten via pm ok groatjes paddy

tukker1978

Registered User
marleen is er geen mogelijkheid om bij je broer een leuke hollandse avond te houden met alle fpm,ers
er is wel animo voor
laat maar weten via pm ok groatjes paddy

Dan mag je bijna wel iedereen z,n bewijs van goed gedrag mee laten nemen, anders hou je geen kroeg meer over.

pyrotrick

Registered User
Hey Paddy, Dat is nog net wat er aan ontbreekt....... Guardia. Raar maar waar zie je vlc de laatste 10 jaar tijdens Fallas eigenlijk alleen maar policia local (niet dat je daar mee gaat lopen maar het is toch nog net even anders dan de guardia)
Btw niet alleen tijdens Fallas ook daar buiten bezoek ik deze mooie stad regelmatig en ook dan geen guardia....Lekker zo houden is veel gezelliger....

sorry Mickey nog steeds geen 100...

Laatst bewerkt:

paddy

Registered User
ok dan willen julie ook wel een datum weten zullen we het op vrijdag 18 maart houden aanvang om een uur of 8

saljo

Registered User
ok dan willen julie ook wel een datum weten zullen we het op vrijdag 18 maart houden aanvang om een uur of 8

Tsja, ook voor ons komt die 18de niet uit. De 19de? Dan gaan wij wsl niet naar 't centrum maar in de wijken de cremas bekijken en aangezien we toch in die buurt verblijven :) Denk overigens wel dat je een vaste datum moet prikken anders blijf je jojo'en.

Leuk initiatief in ieder geval!

paddy

Registered User
dan moeten we de datum maar naar de woensdag 16 maart verschuiven en ff polsen naar de animo hoeveel mensen er komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan