Oud vuurwerk

oud en nieuw

Registered User
Hoi iedereen wie weet waar je de oude vertrouwde kanonslag shising nog kan kopen, Ze zijn heel lang geleden hier te koop geweest , Bij de scapino en toen waren ze nog 7,50 gulden per slof geloof ik , maar ze zijn al een aantal jaren niet meer te koop hier, Weet iemand toevallig of deze dingen nog ergens anders te koop zijn , Ik hoor het graag van jullie , Want er is niks mooier dan het oude vertrouwde vuurwerk, greetz richard
10x56rb.jpg

boozebelly

Registered User
Die kun je niet meer kopen.
Die op de afbeelding van jou staan heb ik voor 3 á 4 jaar terug nog gekocht bij een Evuco dealer. Maar de kwaliteit van zowel de knallers zelf als van de labels lijkt natuurlijk in de verste verte niet meer op deze uit de jaren 90. Die zul je in Nederland ook niet meer vinden ben ik bang.

shisingcrackers1993.JPG

(Afbeelding is afkomstig van www.vuurwerkmuseum.nl)

davidH

Registered User
Die kun je niet meer kopen.
Die op de afbeelding van jou staan heb ik voor 3 á 4 jaar terug nog gekocht bij een Evuco dealer. Maar de kwaliteit van zowel de knallers zelf als van de labels lijkt natuurlijk in de verste verte niet meer op deze uit de jaren 90. Die zul je in Nederland ook niet meer vinden ben ik bang.

shisingcrackers1993.JPG

(Afbeelding is afkomstig van www.vuurwerkmuseum.nl)

Beko heeft ze nog steeds hoor....echter niet met gele verpakking per 10 stuks, wel de voorkant met red lantern label....

Sweet Laker

Registered User
Alleen of de kwaliteit nog gelijk is, aangezien hij het over 7 GULDEN 50 heeft,.. Denk dat het in dat opzicht nog weleens tegen zou kunnen vallen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Alleen of de kwaliteit nog gelijk is, aangezien hij het over 7 GULDEN 50 heeft,.. Denk dat het in dat opzicht nog weleens tegen zou kunnen vallen.

Kijk nou zelfs Sweet laker is weer terug. Jullie kunnen gewoon allemaal niet zonder hahaha

Welkom terug!

Sweet Laker

Registered User
haha ja, dank je wel! Ben even erg druk geweest met andere zaken en dat is nu eindelijk zo goed als afgerond allemaal.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Heb een vuurwerkfolder uit 1992!!! Daar was het idd 7 gulden voor een pak rotjes! Toen waren er ook nog pakjes knallers per 5 en kleine knallertjes per 400 in een slof!

Ahhh met die sneeuw heb ik alweer zin in kerst en vuurwerk!

roelz

Registered User
Jaja, broden van 40 pakjes, hier een paar voorbeelden van etiketten die op de broden zaten, heel lang geleden.. :embarrased:

phoca_thumb_l_0063.jpg

phoca_thumb_l_0066.jpg

Bovenaan