Oud & Nieuw ~Dim~ 2012-2013

Dim

Product Beheer
Medewerker
Zo! Eindelijk wakkeer uit de winterslaap. Want wat een heerlijke afsluiting van 2012 hebben we meegemaakt zeg! Zit tegen perfect aan! Afgelopen jaar was het afhalen al een dik feest, gezellig naar ANO Vuurwerk in Milheeze, Vuurwerk Orthen in Den Bosch en plaatselijk in en om Rotterdam nog het 1 en ander gekocht!

Dit jaar had ik bijna alles wat ik wilde hebben, eigenlijk te gek voor woorden natuurlijk! Veel te veel weer. Maar misschien wel de laatste keer dat het zo gevierd kon worden.

Dan ook nog eens een zondag ertussen om lekker uit te rusten het vuurwerk te sorteren en voor te bereiden voor oudjaarsdag en nacht! Wat kan er eigenlijk misgaan he?

Een deel van de collectie voor overdags:

FPM_1.jpg

De 31ste begon natuurlijk perfect! Droog, alleen een beetje wind. Dus lekker naar buiten voor het 10uur project waarbij vincer en zn maat al aanwezig waren. De cameras lekker laten draaien zodat we goede beelden hebben. Na ongeveer een half uur kwamen de volgende stokers aan! Totdat we rond een uur of 11 wel compleet waren! En ik kan je zeggen, ik heb nog NOOIT!!! met zoveel vuurwerkliefhebbers staan knallen.

De groepsfoto:

FPM_2.jpg

Iedereen heeft lekker kunnen knallen, ook geweldig dat iedereen wat vuurwerk had meegenomen, wat op sommige momenten resulteerde in een absolute chaos! Jullie kennen de foto van het mattenrek PGI style denk ik al.

Nog een foto:

FPM_5.jpg

Daarna hebben we met zn allen de tering herrie show opgebouwd en geschoten! Geweldig wat een lading vuurwerk achtermekaar de lucht in. Helaas deed 1 fluitbak niet wat hij moest doen maar dat mag de pret niet drukken. Zelfs buren kwamen de dagen erna nog zeggen dat het geweldig was en wel oorlog leek.

Ook hebben we het nodige Daylight vuurwerk afgeschoten. Dit jaar hadden we zelfs 2 versies van de smoke cake van Lesli vuurwerk.

FPM_4.jpg

FPM_3.jpg

Schitterend!

Smiddags tegen een uur of 3 - 4 gingen de meeste andere stokers ook weer naar hun eigen huis om klaar te maken voor de avond! Mooi tijd voor ons even om de grote hoop afgestoken cakes en stukken vuurwerk bij elkaar te rapen. De fik erin en er ontstaat een gezellig kampvuurtje. Dachten wij. De Politie helaas niet. Na een gesprekje was dat gelukkig ook opgelost en zijn we lekker gaan eten.

Alleen, de weersverwachting... Misschien ging het grote vuurwerk in Rotterdam wel niet door... Waaide hevig en het bleef maar regenen. DAT was effe balen. Want filmen was echt onmogelijk. Hier op het forum ergens gelezen dat bij noodweer op 1 januari gestookt mocht worden. Dus ik dacht kom we doen eens gek en bellen met de Politie om te vragen wat ze zeggen. Na 3x doorverbonden te worden kregen we een persoon aan de lijn die aangaf dat als het niet afgestoken kon worden dat we het dan maar moesten bewaren.

Daar hadden we dus niets aan. Dus maar lekker gaan stoken op de droogste momenten. Helaas weinig tot niets gefilmd. Het was wel een dag en avond om nooit meer te vergeten!

FPM_6.jpg

2013-2014 Nog gekker?

funkie x

Registered User
het was echt een geweldige dag, dim en menig ander freak bedankt voor deze mooie dag!!
het was weer genieten geblazen!!

p.s 2013-2014 uiteraard nog veel gekker hehe:hehe!:

vincer

Registered User
Dit was ook weer een dag om nooit meer te vergeten.
Bij Dim werden we warm onthaald met een bakkie koffie en een oliebol, dat ging er wel in!
Het was natuurlijk een geweldige dag vol stookplezier. Het was prachtig om te zien hoe het hele gezin van Dim vol plezier aan het stoken was, moederlief spande toch echt wel de kroon!!!

Daylightshows waren stuk voor stuk toppertjes, heerlijk genieten zeg!

Gelukkig is er veel beeldmateriaal zodat we nog vaak deze mooie momenten op kunnen halen.

Op naar volgend jaar!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Mn ma, tsjah er zijn momenten waarop wij naar binnen gaan als ze naar buiten komt. Levensgevaarlijk.

Haar toppers waren:
- Bumble Bee
- Grondbloemen met effect
- Paddo's
- Vuurpijlen

ThunderBall

Registered User
Tof verslag man:hehe!: en we hebben nog een vol jaar om de vuurwerk uitzet voor 2013 weer bij elkaar te krijgen, komt vast wel weer goed, toch?

Phantom

Registered User
Dit was ook weer een dag om nooit meer te vergeten.
Bij Dim werden we warm onthaald met een bakkie koffie en een oliebol, dat ging er wel in!
Het was natuurlijk een geweldige dag vol stookplezier. Het was prachtig om te zien hoe het hele gezin van Dim vol plezier aan het stoken was, moederlief spande toch echt wel de kroon!!!

Op naar volgend jaar!

Haha! ''He! Waar ga jij naar toe met MIJN tas!?''

Was een erg gezellige dag Dim! Een warm onthaal met wat drinken en daarna natuurlijk een heerlijke versnapering.
10:00 lekker stoken en wat daarna allemaal kwam tsja..... dat spreekt tot de verbeelding!

Nogmaals bedankt kerel! Ik ben benieuwd naar de rest van je foto's films!

hutter

Registered User
Leuk om te lezen dat freaks elkaar opzoeken om te stoken.
Bedankt voor de foto's en het verslag.

Bedankt allen.

Bovenaan