Oud en Nieuw Verwachting

Status
Niet open voor verdere reacties.

koerdhewler

Registered User
Ik heb net zoals elk jaar natuurlijk veel zin in oudjaarsdag maar ik heb zo'n gevoel dat het dit jaar in de soep loopt door regen (regent al 4 weken acher elkaar)

Vorig jaar was weer ook zo klote, veel te veel wind enzo
En daarvoor ongelooflijk veel mist

jaspertjuh

Registered User
Hier is nog niks over te zeggen. Het weer is eigenlijk nooit met zekerheid te voorspellen, maar 3 dagen van de voren kan er een goede indicatie gegeven worden van het te verwachten weer.

Het enige dat ik je kan vertellen is dat de temperaturen volgende week omlaag gaan, tot rond het vriespunt. Over het weer na volgende week is nog helemaal geen zekerheid. Het koude weer met relatief weinig neerslag kan doorzetten, of er komt een zachtere periode met temperaturen rond de 6 graden overdag en veel neerslag. De reden van de vele regenbuien de afgelopen weken was onderandere de hoge temperatuur van het zeewater die het ontstaan van buien 'triggerde'. Met een beetje geluk daalt de zeewatertemperatuur wat sneller de komende weken zodat daar minder buien uit ontstaan.

We kunnen nu wel gaan speculeren over het weer van 3 weken later, maar daar schieten we nog helemaal niks mee op. Ik ben dan ook bang dat dit topic snel gesloten zal worden. Bovendien hebben we er eigenlijk niks aan om nu al te weten wat voor weer we de 31e kunnen verwachten. Veranderen kunnen we het toch niet.

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Je kan er niets over zeggen. Ik baal ook van die schijtregen de laatste maanden, maar zoals het nu is, zou het voor mij geweldig zijn.
Kerstversieringen her en der, matig windje, heldere lucht en genoeg eten en drinken in huis. Het enige dat ontbreekt, is mijn bestelling. Maar die moet ik ook nog gaan doen, ik ben erg laat dit jaar, ik ben nog nooit zo laat geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan