Oud en nieuw show Ede by gietjo!!!

gietjo

Registered User
De show van de jaarwisseling 2015-2016. Ik ben er weer blij mee, want hij is in mijn ogen goed gelukt.

Weet de volgorde van schieten niet helemaal precies meer, want ben het briefje kwijt, maar zo was het ongeveer.

3x Crackling sky
2x Cake uit super 4-16 pakket
1x Vodka whistle
3x Gold mary
3x Heroic strike
3x Color chnge
3x Massive
2x Cruelty
2x Zena NR1
2x Hallucinator
2x Freestyle titanium
3x Pyro's delight
2x Return of the Phoenix
3x Crazy screamer (bleven staan)
3x Cadeau 3
4x Hoogmoed
2x Salute report
2x Ti-rep
6x Massive (3 bleven staan)
4x Woede

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Fantastisch gedaan Gietjo. Goeie opbouw van je show, veel, mooi en kleuurijk vuurwerk. Prachtige finale.
Dank voor het delen van je film.

britain

Registered User
Lekker hoor. Vooral de manier van filmen en het geluid van de camera zorgt ervoor dat ik het gevoel heb dat ik er zelf bij sta.

gietjo

Registered User
Lekker hoor. Vooral de manier van filmen en het geluid van de camera zorgt ervoor dat ik het gevoel heb dat ik er zelf bij sta.

THNX!!!

Kan je nagaan wat voor een goede camera's die telefoons van tegenwoordig hebben. Het is gefilmd met een samsung galaxy S6

gietjo

Registered User
Schietlijst toegevoegd in startpost.

Moest er even over nadenken want ben heb briefje kwijt, maar zo was het ongeveer.

Booomy

Registered User
Die finale met de Woedes hebben mij wel aan het denken gezet, echt prachtig om te zien. Zit nu erg te twijfelen of gewoon weer de Happy Thunder Q, of 4x de Woedes. Hmm heb nog even de tijd!!

gietjo

Registered User
Die finale met de Woedes hebben mij wel aan het denken gezet, echt prachtig om te zien. Zit nu erg te twijfelen of gewoon weer de Happy Thunder Q, of 4x de Woedes. Hmm heb nog even de tijd!!

Een nadeel van de Woede is dat er gewoon een flink prijskaartje aan hangt. Als je van de adviesprijs uitgaat is ben je voor 5 seconde geweld (want dat is het wel) gewoon € 160 euro kwijt.

Booomy

Registered User
Een nadeel van de Woede is dat er gewoon een flink prijskaartje aan hangt. Als je van de adviesprijs uitgaat is ben je voor 5 seconde geweld (want dat is het wel) gewoon € 160 euro kwijt.

Jep dat zag ik ook idd, Zag dat ze hem bij 123 afgelopen jaar nog verkochten, en met 8 Happy Thunder Q ben ik met wat extrae korting voor 90 euro klaar. Ook wel gaaf om je show met 1 Woede te laten beginnen!! We gaan er eens rustig over na denken

Bovenaan