Oud en nieuw show Breda 2015-2016

martino

Registered User
Ook dit jaar hadden we met een man of 4 in Breda weer een show geschoten. Dit keer tegen de klok van kwart voor 2 om een plezierige dag in stijl af te sluiten. Alles is met de hand gefakkeld. De producten zijn last minuten op volgorde gezet. En sommige cakes zijn op het laatst toegevoegd. Al met al is het aardig gelukt vind ik.
veel kijkplezier!

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Sjesus wat een heerlijkheid, topshowtje met alleen maar mooie producten! Welke is dat op 08:43 ook alweer?
Gravity heerlijke gilbak!

shinji

Moderator
Medewerker
Das een mooi rustig geschoten showtje geworden met een paar leuk gevonden combo's. De fluit bij de silver blinking willow en de shaft/miami combinatie zijn lekker hoor. Ook zie ik de rock and roll, hoewel deze toch heel anders is als toen ik m een jaar of wat geleden schoot, zo is het een echte topper. Odin's feast komt hier heel wat beter uit de verf, ik vond m zwaar tegenvallen, maar in een wat rustiger showtje zie je het "ghost" effect een stuk beter. Als laatste kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat brugmans een behoorlijk grote inbreng in de samenstelling van deze show heeft gehad

joszie

Zilveren Member
heb je een schietlijst?

Wat een prachtige show. Mooie producten en veel rustige momenten met goede comets, tails etc.

Bovenaan