• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Oud en nieuw films van verschillende jaren

Ja ik moet Blue lagoon even een aantal veren in zijn reet steken.
Op zijn site kun je ook een aantal dvd's kopen.

De oud en nieuw dvd's zijn erg mooi om zien.
Ik heb net die van 2005/2006 bekeken en ik was zeer onder de indedruk.
Niveau, staat bijna, ik denk wel gelijk aan de FPM dvd's.

Dus ben je een vuurwerk dvd bekijker, dan zijn de dvd's van blue Lagoon echt de moeite van het bekijken waard.

Blue Lagoon heeft ook twee show dvd's, ik heb die nog niet bekeken.
Maar ik heb een stukje bekeken van een van de twee, ik word nieuwsgierig.(win)

echt superr!!:D ik vond het mooiste toen die super vlinder werdt afgestoken en toen er een fietser voorbij kwam xD

dankje

Zeer goede filmpjes van goede kwaliteit!!! ook dat filmpje van Feest!! is gaaf....leuk showtje is dat zeg(bigg)

Back
Bovenaan