Oud en Nieuw beeldmateriaal 2012/2013 Pyroplop32. Patrick010, Dennis010.

Dennis010

Registered User
In dit topic komen alle filmpjes die er gemaakt zijn tijdens ons Oud en Nieuw. Lang niet alles staat op film i.v.m. de regen waar we last van hadden, maar ik wil de filmpjes die we gemaakt hebben toch delen.

Hieronder de cake die Pyroplop32 zelf heeft gebouwd van de rook singleshotjes van Royal. Met de hand weggedrukt, dus niet zo'n geweldige timing.

Dennis010

Registered User
Cruise Rocket oude stijl

Eerder gepost Fuego Project

Eerder gepost Teringherrie showtje

Laatst bewerkt:

Firecrack-R

Registered User
Een schietkistje opent wel veel deuren zeg..En dan is het stepbeeld met de fuegos het grootste voorbeeld.

En ook de zelfgemaakte cake met Royal thunder smokes, erg tof Dennis/pyroplop!

Deze ga ik volgen.

funkie x

Registered User
heel gaaf topic mannen! veel mooie producten en gave projecten!

ik weet niet of je er nog wat aan heb maar volgens mij zag ik the cube, killer instinct en de various willow voorbij komen in het eerste filmpje. 2e was event grande finale en het 3e filmpje was de event cake 4 ;-)

ik blijf het topic zeker volgen!!

PyroPlop32

Registered User
Die Rookcake is gaaf gedaan! Zeker met die 3 keer fan-shape finale/

De bedoeling was om dit op 0.3 / 0.4 sec te steppen.....ik ging er vanuit dat er een stepfunctie op de Rf32 zou zitten maar dit bleek helaas niet het geval. ( de eerste versies van de RF32 konden dit niet, de types erna hadden een sequence remote nodig )

vergeten we hem ook nog eens te schieten tijdens het ochtendshowtje ....en ik was zelf alweer weg en zou niet voor het donker weer terug bij dennis zijn. lekker handig :)

Laatst bewerkt:

PyroPlop32

Registered User
een simpel 16 kanaals chinees kistje.
we krijgen andere systemen binnen deze week ....volledig programmeerbaar.
3x32 kanaals tot onze beschikking om mee te steppen dit jaar :lub:

Heel tof Dennis zeker die Fuego's. Zo'n stepper fuctie is wel kickuh zeg. Welk schietkastje is dat?

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
De bedoeling was om dit op 0.3 / 0.4 sec te steppen.....ik ging er vanuit dat er een stepfunctie op de Rf32 zou zitten maar dit bleek helaas niet het geval. ( de eerste versies van de RF32 konden dit niet, de types erna hadden een sequence remote nodig )

vergeten we hem ook nog eens te schieten tijdens het ochtendshowtje ....en ik was zelf alweer weg en zou niet voor het donker weer terug bij dennis zijn. lekker handig :)

Ik heb er van genoten vriend, bedankt voor het bouwen hè :hehe!:
Ben blij dat je hem toch nog terug kan kijken.

Bovenaan