• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Oud en Nieuw 2014/2015

Ik heb een poging gedaan, maar die is door tijdgebrek hopeloos mislukt. Ik moest de 31e eerst nog werken en heb alles onder veel druk met een huis vol visite moeten prikken. Geen goed plan. Dit jaar dus weer vrij vanaf de 29e :hehe!:

Het hadden er 70 moeten worden:

20150101_005502.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb een poging gedaan, maar die is door tijdgebrek hopeloos mislukt. Ik moest de 31e eerst nog werken en heb alles onder veel druk met een huis vol visite moeten prikken. Geen goed plan. Dit jaar dus weer vrij vanaf de 29e :hehe!:

Het hadden er 70 moeten worden:

20150101_005502.jpg

Herkenbaar:crying:

Het ziet er in ieder geval al goed uit!

Echt schitterend die prefinale Dennis. Hele mooi mix van cake,s.
Ben heel benieuwd wat daar de lucht in is gegaan, dus mocht je ooit zin en tijd hebben?
Ik vermoed zo wie zo een aantal Zena cakeboxen.

Daar is hij dan, onze finale. 8 minuten blind gas erop :hehe!:
Er hoorde voor de finale van Titanium Thunders nog een singleshot project van 70 singleshots, maar door tijdgebrek is dit plan opgeschoven naar dit jaar.

Back
Bovenaan