Een 5 uur showtje, zonder myrna... watch?v=Pg5vxOdJvGg
Dennis010 Registered User 25 december 2014 #5 Eeen klein showtje met verschillende cakes/ boxen. Alles in 1080p HD natuurlijk !
Dennis010 Registered User 26 december 2014 #7 Dat is zeker een toppertje. Weer helemaal terug van weg geweest :lub:
Dennis010 Registered User 26 december 2014 #8 Een paar Zena cakes en een paar overgebleven cakes van de Big platina crystal van Cafferata (denk ik) . Deze was het jaar ervoor nat geregend en heb ik een jaar bewaard.
Een paar Zena cakes en een paar overgebleven cakes van de Big platina crystal van Cafferata (denk ik) . Deze was het jaar ervoor nat geregend en heb ik een jaar bewaard.
Dennis010 Registered User 28 december 2014 #12 En de finale mag natuurlijk niet ontbreken. Laatst bewerkt: 28 december 2014
Moontan Moderator Medewerker 28 december 2014 #13 Top films Dennis, dank. En de kwaliteit van je films is uitstekend. Kleuren komen heel goed over.
Dennis010 Registered User 28 december 2014 #14 Dank aan de camera. Ik kan er niks van. Ik ga weer zoveel mogelijk vastleggen woensdag.
H havenmeester Registered User 30 december 2014 #15 Die finale is echt een toppertje. Gr. uit de Korendijk
Koetje Registered User 30 december 2014 #16 Topfilms man en die finale is heerlijk. Gruwelijk als die concerto rosso's erbij komen naast die screaming salutes
Topfilms man en die finale is heerlijk. Gruwelijk als die concerto rosso's erbij komen naast die screaming salutes