oud en nieuw 2012/2013 Hutter-Master-G en gast Mario

hutter

Registered User
Het was weer een top avond met de vaste mensen op de jaarlijkse vaste locatie.
In de voor avond al lekker aan het stoken geweest,films zullen hier bij gepost worden.
Jammer dat het al weer voorbij is.

En dan hebben we het over oa toppers als de Garden of eden:happy: en de Secret salute(4x gelijktijdig):hehe!:

Rocketfreak

Registered User
Lekker hoor, als ik dit had geweten had ik even komen kijken op het fietsje... Wat me trouwens wel opvalt is dat de eerste 2 salvo's van de Falcon een veel dikkere en wittere tail hebben dan de salvo's erna. Die lijken wel een rode tip te hebben... Ach kniesoor die er op let waarschijnlijk :tounge:

En wat een bak he die At Once, ik had er drie die echt tegelijk gingen en wat een geweld!!!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Mooie show hoor.
Super locatie om vanaf te schieten.
En die gillende keuken man, die heeft tenminste genoten.

Garden of Eden ook super gefilmd, komt mooi over zo op film.

Pyromaniac 1975

Registered User
Super om te zien Hutter.

Toch opgelucht dat er ondanks de leverings problemen iets geweldigs is opgezet.
Ziet er fantastisch uit.
En wat is die At Once lekker he:lub:

Koetje

Registered User
Top! Locatie, vuurwerk, goed gefilmd op mooie afstand. En het gejoel erbij ook heerlijk hahah!
En wat is die 4 seasons goed he, voor mij de bak van 2012

Alles electrisch ontstoken?

hutter

Registered User
Top! Locatie, vuurwerk, goed gefilmd op mooie afstand. En het gejoel erbij ook heerlijk hahah!
En wat is die 4 seasons goed he, voor mij de bak van 2012

Alles electrisch ontstoken?

Helft gefakkeld de Event boxen en de andere helft electrisch oa de 12 silver salute

Tony

Administrator
Medewerker
Broekhoff maakt echt een mega speurt!
Ik verwacht dat ze dit jaar nog veel meer aan de liefhebbers kwijt zullen raken. Ik heb gewoon echt top spul voorbij zien komen. Ik vond de effecten van Broekhoff altijd wel mooi maar het was het altijd NET NIET. En nu hebben ze gewoon de juiste fabriek gevonden of de juiste man die het wel weet te maken zoals wij het graag zien.

hutter

Registered User

4ever deze hadden we 2x en ik moet zeggen met de korting eraf voor ongeveer 45 euro per doos geen miskoop.
weet niet zeker of abcd volgorde geschoten is.

sprinkhaan

Registered User
Ziet er erg goed uit , echt mooi om te zien en de lokatie ook.
Ik heb er vanaf gezien om bij mij in de straat een show te schieten door de beperkte ruimte maar ben eigenlijk door jou wel op een goed idee gekomen.

Als ik de straat uitloop heb ik een groot park met een grasveld en ik denk dat dat mijn lokatie word voor a.s. o & n.
Onbewust heb je me een goeie tip gegeven :hehe!:
Zag ineens bij de finale waar je stond en ineens weet je het......... lets go to the parc ha ha.

Weet het nu al , dat word de lokatie voor mijn eerste show!

Bovenaan