Oud en nieuw 15-16 Stefantvs

stefantvs

Administrator
Medewerker
heeee heeeeeeee, Zo de dag der dagen waar we het hele jaar na toe leven zit er weer op :)
Wat een top avond heb ik gehad samen met vrienden en familie !
Dit jaar voor het eerst een feesie bij mij thuis gegeven, waar ik de afgelopen 4 jaar bij me maatje torrr zat was het dit jaar dus iets anders dan normaal, maar natuurlijk moest ik ffies langs bij hem ! EN HOEEEEEEE
heb zelf niet kunnen filmen daarzo omdat ik me camera was vergeten, maar ik denk dat hij zsm zijn film online knalt !
Maar we hebben een mooie show daar neergezet ! Thanks Buddy xx :p

toen was het tijd om naar huis te gaan, er stond al iemand te wachten dus whooop whoop naar huis.
eenmaal thuis was het een drukke maar gezellige avond, nog een stukje van de docu kunnen zien :in love:
Daarna kwamen Jappy-B en Rickster en toen was het natuurlijk ff tijd om met wat klein spul ons te vermaken , ja ja elk jaar heb ik een meterpakket - Niet omdat het moet maar omdat het kan :p
12377731_959025884173653_7314680172294399227_o.jpg

10275513_959025880840320_2023769286145680158_o.jpg

Eenmaal klaar hiermee was het tijd om te wachten..............

12uur......... Yes yes hereeee we go
[video]https://youtu.be/Qz674Y7fPv8[/video]

*meerder films volgen nog :)

rond een uurtje of half 2 zat het er allemaal weer op, was een weer een top oud en nieuw !
535224_958870527522522_8886172743147698916_n.jpg

Torrr,jappy-b,rickster, Dennis,Tom,Dees,Dain,
THANKSSSSSSSS

Torrr

Registered User
Vond het super dat we iig nog een show samen hebben kunnen schieten en een show beginnen met crossette cakes is mij zeer goed bevallen. Tuurlijk deed het ons pijn dat we na jaren samen het nieuwe jaar hebben ingeluid we dat dit jaar niet hebben kunnen doen maar ik vind het fijn om te horen dat je toch een top avond hebt gehad net als wij hier en we waren net als andere jaren pas weer om 04.00 uur klaar :)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Voor de mensen die het leuk vinden, het showtje bestond uit :

5X The Hacker
2X Time Out
1X Overload
1X Sweetlake Dragonfly
1X Cobra 95 Assortiment
1X Zena Megablitz Assortiment
1x Forlino 1
1x Forlino 2

rickster

Registered User
Was vet showtje man :) heb er LIVE bij mogen zijn en zag er echt heel goed uit!

Vanaf 18:00 mochten we dan eindelijk stoken dat gebeurde ook gelijk goed bij me werk (van werk niet veel gekomen) maar goed even wat thunderkings de lucht in knallen totdat er een ..... in de weg liep noem geen namen he stefantvs :p maar goed we gingen weer vrolijk verder. Daarna even een maccie gedaan maar voordat we daar aankwamen waren we al en stuk ivm alle meldingen die we binnenkregen van autobranden tot woningen. daarna toch gelukt. Rond 21:00 even snel naar moeders geweest om daar nog even te stoken en toen gebeurde het ik ging oud en nieuw vieren bij stefantvs en moet zeggen was erg gezellig!! rond 22:30 even stoken met zijn allen daarna weer naar binnen en iets na 00:00 uiteraard naar buiten op een mooie parkeerplaats waar niemand last van ons had lekker wezen stoken en stefantvs gaf nog even een showtje weg waarbij ik omkeek richting een flatje en daar opeens mensen zag staan kijken op hun balkon :p rond 01:00 weer naar binnen een een appelbeignet naar binnen en piep piep piep daar ging de pieper weer op naar een woningbrand. Bij aankomst bleek het geen woningbrand maar te zijn maar een brand op een plein deze werdt geblust door de brandweer en toen ging het mis. maar goed dat laten we zo de politie is in elkaar geval in actie gekomen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan