Orion C

FPM ProductBOT

Registered User
IS2110C_Original_Thor_Orion_C_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Orion C[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS2110C[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 12[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]230 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]20/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Silver comet tail to silver palm and red strobe[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Moontan

Moderator
Medewerker
Prachtige cake, helemaal voor het geld. Wat is die strobe mooi in deze cake en wat blijft die lang hangen
Bedankt voor het filmpje.

gizmo75

Registered User
Hierbij mijn filmpje van deze cake, uit de losse hand gefilmd tijdens de ZENA Original Demo afgelopen avond in Laakdal (België):

bridge

Bronzen Member
als ik dit weer zie dan denk ik wat ben ik toch eigenlijk dom dat ik zo zit te speuren naar Ned cakes. Zou zomaar dat hele nw spul van Original vergeten....12,- is echt een prima prijs. Aan de andere kant: dat kost de midnight delight met een beetje korting ook, en nog wel minder zelfs.

keuzes...

Bovenaan