[OR] Nieuwe 100.000 Rol - Celebration Crackers

Thijsz_01

Registered User
oke thnkx voor snelle reactie:), scheelt dit dan echt zoveel met een T809 van Horse Brand ofzo? volgens mij zaten die namelijk al over de 10 meter qua lengte!

bloodveins

Registered User
Ja ik dacht eerst ook aan 14 meter. Maar had vorig jaar een 100k van original en zat net het filmpje te kijken en die ging eerder richting de 7 a 8 meter voor me gevoel. Hierbij het filmpje: http://vimeo.com/2710461. Dit is wel een oude misschien dat korter is als de nieuwe maar waarschijnlijk hebben ze gewoon dezelfde lengte.

jetztgehtslos

Registered
Hoe bevalt de snelheid van deze rol eigenlijk?
Hij lijkt mij niet al te snel te gaan.

Ik heb wel eens een 100k ervaren die een stuk sneller ging, die was na 40/45 seconden weg, terwijl op de filmpjes deze rol het steeds + 1 minuut lijkt te doen.

bloodveins

Registered User
Ik vond de rol goed, tempo was vrij constant af en toe haperde die een beetje. Het scheelt een hoop of je de rol ophangt of niet. Als je hem ophangt is het tempo vrijwel constant en hij springt niet over. Maar als je hem neerlegt gaat die sneller.

cobra-22

Registered User
Was zo benieuwd naar wat deze rol doet, heb er een in mijn bezit en was niet bekend met de rol van Original dus ben erg blij te horen dat de rol rap afloopt en flink doordreunt.

Ennuh, idd toffe site

marlboro20

Registered User
Klinkt erg goed!! Niet verwacht als je het afzet tegen de filmpjes van andere NL-rollen!!
Af te halen met 2 personen ivm overschrijding 10 kg???

Tony

Administrator
Medewerker
Klinkt erg goed!! Niet verwacht als je het afzet tegen de filmpjes van andere NL-rollen!!
Af te halen met 2 personen ivm overschrijding 10 kg???

Dit staat in het Original forum dus dit zijn Belse rollen!
Volgens mij hebben ze daar geen 10KG regel.

HerrUbermeister

Registered User
Volgens een medewerker van Loots vuurwerk zit heel Belgie op dit moment zonder 100.000 klappers ivm met een grote inbeslagname in Rotterdam vorige week. Nu vraag ik mij af, waarom heeft de Nederlandse overheid de bevoegdheid vuurwerk, bestemd voor België, in beslag te nemen? Ik neem aan dat Original Fireworks gewoon over de juiste papieren beschikt...

Tony

Administrator
Medewerker
Volgens een medewerker van Loots vuurwerk zit heel Belgie op dit moment zonder 100.000 klappers ivm met een grote inbeslagname in Rotterdam vorige week. Nu vraag ik mij af, waarom heeft de Nederlandse overheid de bevoegdheid vuurwerk, bestemd voor België, in beslag te nemen? Ik neem aan dat Original Fireworks gewoon over de juiste papieren beschikt...

Ik heb begrepen dat het niks met een inbeslagname te maken heeft en dat alles weer draait zoals zou moeten.

HerrUbermeister

Registered User
Oke, dat is vreemd. Ik belde dinsdagavond en toen was dat de verklaring. Het kwam ook wel overeen met het nieuwsbericht van 18 december dat in de haven van Rotterdam drie containers in beslag zijn genomen bestemd voor een Belgische vuurwerk importeur. Ik zal morgen nog eens bellen voor een update.

Zie hier de link:
http://www.nieuwsbladtransport.nl/n...uurwerk_onderschept_in_Rotterdamse_haven.html

Edit:
Het staat nu ook op hun eigen site (dat ze op zijn iig)

Laatst bewerkt:

Reelo

Registered User
zojuist 2 matten afgestoken en deze waren uitstekend! Inderdaad beter dan vorig jaar. Ik zal proberen en filmpje te posten morgen

klaas

Registered User
na had ook die nieuwe mat was nie tesprekken over paak hem uit mis twee draade kon hem al nie knopen en heb hem maar overlapt stak hem af gingg meteen uit 4 keer totaal moete aansteken en iendbom was ook sleght nooi meer zo een

MichelAngelo

Registered User
na had ook die nieuwe mat was nie tesprekken over paak hem uit mis twee draade kon hem al nie knopen en heb hem maar overlapt stak hem af gingg meteen uit 4 keer totaal moete aansteken en iendbom was ook sleght nooi meer zo een

Uh..... puur uit nieuwsgierigheid hoor....
Wat is dit voor een taal? :confused:

Son-T

Registered User

Graag in het vervolg wat meer leestekens gebruiken aub.

Nauw , ik had ook die nieuwe mat. Was er niet te spreken over. Pak hem uit en mis twee draden. Kon hem al niet knopen en heb hem maar overlapt . Stak hem af en ging meteen uit. 4 keer totaal moeten aansteken en eind bom was ook slecht. Nooit meer zo een.

Tony

Administrator
Medewerker
En wederom is er een nieuwe 100.000 rol binnen gekomen. De Z34/T809.
Filmpje is net geupload door Corne.

Bovenaan