6 augustus 2007 #1 S Son-T Registered User Blessing Z 37 B in het kort Importeur: Original Artikel nummer: Z 37 B Categorie:Batterijen Lijn:Original Adviesverkoopprijs:21,-€ Netto Kruitgewicht - gram Aantal schoten : 20 shots Effecten:Silver & Blue Fish with Blue Crackling Pistil with Red & Green Tail. Afmetingen:Height: 22,5cm. Width: 19cm. Length: 15cm. Laatst bewerkt: 6 augustus 2007
Blessing Z 37 B in het kort Importeur: Original Artikel nummer: Z 37 B Categorie:Batterijen Lijn:Original Adviesverkoopprijs:21,-€ Netto Kruitgewicht - gram Aantal schoten : 20 shots Effecten:Silver & Blue Fish with Blue Crackling Pistil with Red & Green Tail. Afmetingen:Height: 22,5cm. Width: 19cm. Length: 15cm.
25 februari 2009 #3 Poziloc FPM Hangouderen Re: Blessing Z 37 B De beschrijving van deze pot kopt niet helemaal Silver & Blue Fish with Blue Crackling Pistil with Red & Green Tail. De Fishes zijn goud en zilver en in de Crackling zie ik ook geen blauw
Re: Blessing Z 37 B De beschrijving van deze pot kopt niet helemaal Silver & Blue Fish with Blue Crackling Pistil with Red & Green Tail. De Fishes zijn goud en zilver en in de Crackling zie ik ook geen blauw
4 december 2009 #4 A ArYes Registered User is het een mooie pot ....??? (in het echt) Het filmpje vind ik wel meevallen Heb er eentje in mn assortiment
is het een mooie pot ....??? (in het echt) Het filmpje vind ik wel meevallen Heb er eentje in mn assortiment
5 december 2009 #6 A ArYes Registered User Ja maar heb er maar 1 tje van misschien gewoon in combi met 2 x een 13 schot potje van loots..