~ Opslaan van je Vuurwerk?¿?¿ ~

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roykuh25*

Registered User
Beste Freaks ,

Zoals jullie in de naam van het topic kunnen lezen ; Waar slaan jullie je vuurwerk op?

Het zit namelijk zo , ik word nu ouder , en begin steeds meer vuurwerk te kopen , voor volgend jaar zijn al plannen getroffen , maar dan willen mijn ouders het niet meer in huis hebben omdat het dan een te grote hoeveelheid is! :lub:

Ik ga mijn vuurwerk ook niet in het hok achter het huis bewaren , want daar komt vocht door naar binnen en is je vuurwerk naar de ..... :crying:

Hoe lossen jullie dit dan op? Waar bewaren jullie het dan?

Iemand tips? Misschien ook wel handig voor meerdere mensen.

Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt mede-freaks!

Groetjes ,

Roy

:hehe!:

sprinkhaan

Registered User
Vroeger had ik al vrij vroeg uit belgie artikelen, deze deed ik een een vuilniszak bond deze goed af en bewaarde ze dan in de schuur. paar dagen van te voren haalde ik het naar binnen om te a klimatiseren.

alkalizer

Registered User
Vroeger had ik al vrij vroeg uit belgie artikelen, deze deed ik een een vuilniszak bond deze goed af en bewaarde ze dan in de schuur. paar dagen van te voren haalde ik het naar binnen om te a klimatiseren.

Eventueel een handje rijst erbij, mits hij echt goed is afgesloten. Dit trekt het overige vocht aan. (vochtvreters kunnen ook)

Rubingh

Registered User
Ik herken dit inderdaad ook... mijn ouders worden ook niet vrolijk van al het vuurwerk voor de kachels!! wat ik doe is..ik zet het in de kelder met 2 heaters erbij ( 2 bouw kachels) zodat het warm blijft het vocht eruit gaat..

myrmidon

Registered User
8Ik weet dat ik het kats fout doe, maar ik heb het al zolang ik me kan heugen op de (voor)zolder staan, wel in een ruimte zonder elecfriciteit en verstevigde muren :)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dank je Poeder, deze gaat op slot.

Graag even goed de search functie gebruiken mannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan