Oproep aan alle vuurwerkliefhebbers: Steun ons!

Cameo

Registered User
Vuurwerktraditie Muntstickeraktie

Help Vuurwerktraditie haar doelen te bereiken! Met deze unieke aktie kan iedereen een steentje bijdragen. Check dit artikel op vuurwerktraditie.nl voor meer informatie.

boozebelly

Registered User
Dat is nog eens een goed initiatief.
Een leuke manier om de mensen te bereiken en te wijzen op het bestaan van de website.
Ik zal er dan ook meteen 50 bestellen, alle kleine beetjes helpen...:amuse:

Cameo

Registered User
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties :cool:

Het loopt behoorlijk storm en dat is helemaal waar wij op hoopten. Het is typisch een aktie waar iedereen aan mee kan doen en aan bij kan dragen. We bereiken met deze aktie (als het goed is) vooral "de grote grijze massa" aan mensen die zich normaal niet met het onderwerp bezighoud. Het is belangrijk, vinden wij, dat men zich realiseert dat de vuurwerktraditie er één is die het verdient om in ere gehouden te worden. Een discussie over het onderwerp is altijd goed, maar dan wel gebaseerd op feiten. Die feiten kan men nu gaan lezen op onze website. Wordt overigens ongoing hard aan gewerkt, want compleet is onze feitenbase natuurlijk nog lang niet.

Aan iedereen die al heeft besteld of dat nog gaat doen: Bedankt namens ALLE vuurwerkliefhebbers in Nederland! :smile:

Cameo

boozebelly

Registered User
Ik heb de stickers donderdag besteld en gisteren al ontvangen.
De eerste munten zijn in de regio Noord-oost dan ook al in omloop gebracht :blink1:

Nogmaals, ik vind dit echt een leuke actie.
Voor een klein bedrag kan iedere vuurwerkliefhebber zijn steentje bijdragen om de eenzijdige en negatieve berichtgeving t.o.v. vuurwerk tegen te gaan.

Kom op mensen! Kopúh, kopúh, KOPÚH en PLAKKÚH!!! :nuts:

roelz

Registered User
Dank voor je reactie, boozebelly,
Als muntsticker project goeroe van vuurwertraditie.nl is het leuk om te lezen dat de eerste stickers aan zijn gekomen bij de snelle bestellers. De anti-vuurwerk krachten in NL moeten weten dat er veel mensen zijn die het oudjaar vuurwerk erg waarderen, 99% van de consumenten (die voor een omzet zorgen van miljoenen euros) weten niet eens dat er gezaagd wordt aan de stoelpoten van hun liefhebberij. Dát moet veranderen, wij zouden willen dat iedereen die, al is het maar een 25 euro pakketje, vuurwerk koopt ook te weten komt dat er politici (meestal uit de (s)linkse hoek) bezig zijn om de oudjaar traditie kapot te maken. :mad:
De muntsticker actie is een begin, achter de schermen van vuurwerktradtie.nl zijn meer acties in voorbereiding. Groet, Roel.

Mats

Registered User
Had de stickers ook vrijwel meteen na betaling binnen.
De eerste zijn al in omloop in Noord Brabant.
Zien er goed uit en heb er ook al leuke reacties op gekregen.
Nu hopen dat heel nederland aan t plakken gaat!

GMP82

Zilveren Member
Even een KICK voor dit topic.

Er zijn al wat bestellingen gedaan, waarvoor dank! Er zijn echter nog genoeg stickers om te plakken! Dus wil jij je steentje bijdragen; lees de beginpost en volg de link!

Alle hulp is meegenomen.

Bedankt namens Stichting Vuurwerktraditie!
www.vuurwerktraditie.nl

magnolia

Registered User
mijn stickers zijn op en in de omloop gebracht
ik heb al weer nieuwe bestelt

hey ff een klein vraagje kun je bij de bank ook geld wisselen ?? :rolleyes:

Laatst bewerkt:

roelz

Registered User
Hmm, magnolia, weet niet precies wat je bedoelt maar munten (met sticker) bij de bank inleveren is misschien geen goed plan, misschien gaan ze door een schoonmaak machine die de sticker eraf wast, ofzo.. De bestickerde munten uitgeven in winkels e.d. is het beste denk ik.

magnolia

Registered User
Hmm, magnolia, weet niet precies wat je bedoelt maar munten (met sticker) bij de bank inleveren is misschien geen goed plan, misschien gaan ze door een schoonmaak machine die de sticker eraf wast, ofzo.. De bestickerde munten uitgeven in winkels e.d. is het beste denk ik.

nee dat bedoel ik ook niet .
wat ik bedoel is dat ik naar de flappen tap ga .
en dan naar binnen loop om er lose munten van te maken ofzo .
als dat kan dan kan ik naar de winkels gaan om dat munt geld te wissel .
want aan de kassa zijn ze heel blij met wissel geld .
snap je :cool:

GMP82

Zilveren Member
Is er al iemand die ze tegengekomen is (zonder ze zelf geplakt te hebben?)

Er kan nog steeds besteld worden! volg de link

AWG

Registered User
bij rabobank kan dat onder andere.
vroeger kon je ook als niet lid geld omwisselen voor rollen kleingeld
tegenwoordig moet je wel een rabopasje hebben naar ik begrepen heb.

magnolia

Registered User
ai eens ff kijken hoe ik dat ga oplossen
ik zou het heel gek vinden als dat niet zou kunnen
want niet iedere winkel heeft genoeg kleingeld in de kassa :cool:

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Okee mensen! De voorraad is bjina op!! Dus bestel nu nog de laatste stickers en help de vuurwerktraditie levend te houden!!!!

---------------------------------------------------

Vuurwerktraditie Muntstickeraktie

Help Vuurwerktraditie haar doelen te bereiken! Met deze unieke aktie kan iedereen een steentje bijdragen. Check dit artikel op vuurwerktraditie.nl voor meer informatie.

boozebelly

Registered User
*Bump* :weird:

Ik ben inmiddels door mijn stickers heen. De laatsten heb ik de afgelopen 2 weken pas in omloop gebracht, aangezien dit de tijd van het jaar is.

roelz

Registered User
Beste forum leden,
De muntstickers zijn uitverkocht, daarmee is deze actie aan zijn eind gekomen, voor nu dan, de actie kan in een later stadium weer opnieuw gestart worden. Er zijn een dikke 5000 stickers in omloop door heel Nederland, stuk voor stuk doen ze hun werk, wij vinden het een geslaagde actie.
De medewerkers van vuurwerktraditie.nl willen alle bestellers en stickerplakkers hartelijk danken voor hun inzet en support! Zonder jullie was dit niet mogenlijk geweest.

Nogmaals dank!
Het vuurwerktraditie.nl team.

Heb je nog vragen over deze actie? Mail naar roel@vuurwerktraditie.nl

Bovenaan