Die is van zijn tweelingbroer.
wat jullie willen mensjes dit is toch duidelijk overkomen en wou het alleen delen met jullie hoe het is om gepakt te worden maarja jullie maken er allemaal van een vlieg een olifant maar dat is jullie keuzen en die foto is inderdaad in MIJN garage box ff voor de duidelijk ken je ff het huurcontract in scannen en het politie rapport maar dat gaat jullie helemaal niks aan oke en ook niet wat ik van vuurwerk heb en hoe wie en wat JE MAG ALLES ETEN MAAR NIET ALLES WETEN !!!! mischien hier en daar fouten in de datum daar geef ik jullie geen ongelijk in sorry voor de fouten dan dit was snelsnel gedaan, en voor de beterwetertjes onder ons 1. ben je een agent NEEE 2. doe je een opleiding strafrechten uhm NEE 3. de maanden en jaren BEDOEL IK naar maanden wachten nog niks en naar 1 jaar MOEST HET ZIJN nog niks en heb 5-12-2012 de brief binnen gekregen OKE EN @ MICHEL g JE MAG ALLES ETEN MAAR NIET ALLES WETEN ? oke en ff nog wat anders ff voor de beterwetertjes doe google maps doe je anjelierstraat 113 oke weten jullie dat ook meteen en ben uit het illegaal circuit gestapt zon beetje hier en daar nog wat klein spul moet kunnen toch en als je ff op maps kijk zoom je uit en kijk je ff naar het GARAGE BOXXEN COMPLEX AAN DE ACHTER KANT DAN ZIE JE PRECIES DEZELFDE GARAGE BOXXEN ALS OP DE FOTO
groetjes