Opening ijsbaan Ice Paradise te Leidschendam

Titan

FPM Hangouderen
Vrijdag wordt de ijsbaan Ice Paradise geopend om het begin van het "koude" seizoen weer in te luiden. De festiviteiten beginnen tussen 19:30 en 20:00. Tijdens deze opening is "Spectaculair" vuurwerk gegarandeerd.

Locatie: Konstancin-Jeziornavijver aan de rand van winkelcentrum Leidsenhage.
Tijd: 19:30 - 20:00

Bron: Reclame langs de weg en de dé week krant.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
In het media bericht staat Vrijdag de 7e.
Maar dat klopt effe niet.
het is vrijdag de 6e en Zaterdag de 7e.

als je naar de link hier onder gaat.....
http://www.iceparadise.nl/ice_paradise/nieuws/2#kalender

Ice Paradise opening schaatsseizoen 2009-2010
Dit jaar opent Ice Paradise haar deuren op vrijdag 6 november!

Om 19.30 is er een demonstratie schoonrijden in klederdracht en om 20.00 is er vuurwerk!!Dus de schaatsen kunnen weer uit het vet en worden ondergebonden! Wij verwelkomen je dan graag, iedere dag van 10.00 tot 22.00 uur

En je mag van mij aannemen dat het door Anton's Evenementen vuurwerk word geschoten !!!!!!!!!!!!!!! :blink1:

Bedankt voor het melden, datum is aangepast!!

Laatst bewerkt door een moderator:

Sweet Laker

Registered User
zo groot is die visvijver niet daar dus neem aan dat er cosumentenvuurwerk geschoten gaat worden?

misschien ga ik wel ff langs als ik tijd heb

nitraat4life

Registered User
Heb het gevonden, was er iets over 8 maar nog ruim op tijd, leuk showtje van 8 minuten. Nog even uit de losse pols gefilmd, staat nu in de upload bij youtube

Michel_G

Zilveren Member
Leuk showtje. Mooi tempo geschoten, aantal goede blokjes er tussen. Enige wat klein beetje jammer is, is de finale..... Beetje een anti climax voor mijn gevoel. Wordt opeens stuk rustiger dan de rest van de show, dus je verwacht nog 1 laatste heftige uitbarsting.... en dan........... Is hij afgelopen........ :unsure:

Trouwens erg mooie tail blokjes die erin zaten, zowel de dikke zilvere tails in het begin, als wat later de erg mooie en volle crackling tails..... Iemand enig idee of dit misschien een consu blokje is/wordt voor de Nederlandse markt?

Michel_G

Zilveren Member
zijn proffesionele kaarsen 1,9"

Ik wist het ook eigenlijk wel, alleen stiekum hoop je gewoon dat het niet zo is!

Zou ook best graag wat mooie consu candles met mooie tails op de Nederlandse markt zien, buiten de standaard crackling candles.

Achja, we blijven maar hopen! Bedankt trouwens!

Bovenaan