Op zoek naar mede pyros in groningen en drenthe?

Cadman

Registered User
hey mede pyros!!

ik ben op zoek naar mede pyros in de provincies groningen drenthe en friesland

ben gewoon erg benieuwd of er nog meer gekken Zoals ik rond lopen hier in het noorden!?

en voor die gekken in het noorden kan ik hoogstwaarschijnlijk nog een mooie korting regelen bij een vuurwerk winkel in de regio wat zeer de moeite waard is!!!!

Groeten Cadman

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
aardig wat nog hoor; Girandola, Boozebelly, Nitraat12, Gerwin (toch ook?)....pff, weet dat er zo nog 5-10 zijn hier die af en toe posten...zijn er behoorlijk wat hoor.

super cracker

Registered User
Hey mensen,
Ik ben blij dat ik mijn bestellingen weer gedaan heb, kan ik weer een beetje rustiger worden.
Het spookt al weken door mijn hoofd wat nu weer de beste keus is qua vuurwerk, maar ik ben er uit.
Al hoewel je soms verontrustende berichten leest over de kwaliteit van sommige producten, maar dat heb je elk jaar, en meestal valt het uiteindelijk mee.

grunnn

Registered User
me naam zegt het al hahaha
kan je dit jaar ook korting krijgen ik haal namelijk altijd voor pakken geld aan vuurwerk
ui nl en andere plekken
dus korting kan er altijd wel bij hahaha

joszie

Zilveren Member
hier nog een die officieel uit Groningen komt, maar tegenwoordig woon ik overal en nergens :) Dit jaar wel na 10 jaar eindelijk weer eens een jaarwisseling in het noorden vieren!

Girandola

Registered User
Op 7 december is er een demo van Giezen Vuurwerk Hoogkerk. Komen hier nog freaks? Vorig jaar hadden we hier ook een bescheiden meeting.

SrCl2

Registered User
Ook ik ben nog steeds actief als FPM-lid, al zou je dat m'n postgedrag van de afgelopen jaren in ogenschouw nemende misschien niet zeggen...

Bovenaan