Ben er zeker 7 december bij!
Uutgrunn Registered User 20 november 2013 #22 Hier ook nog een stadjer! Ben al heel wat jaartjes lid, maar eigenlijk alleen maar actief tijdens de laatste maanden van het jaar. Ik probeer te komen 7 dec in Hoogkerk!
Hier ook nog een stadjer! Ben al heel wat jaartjes lid, maar eigenlijk alleen maar actief tijdens de laatste maanden van het jaar. Ik probeer te komen 7 dec in Hoogkerk!
boozebelly Registered User 24 november 2013 #24 daann zei: Hier ook nog 1 Klik om te vergroten... Een stadsgenoot nog wel :hehe!:
B brainman Registered User 24 november 2013 #25 Hier weer een Drenth 12 december is er een demo bij Onrust in Drouwenermond.
S Smeer Registered User 2 december 2013 #26 Hier nog een Drenth ook Emmen, zit dit jaar weer te ver van jou vandaan om je show te kunnen bezichtigen denk ik booze
Hier nog een Drenth ook Emmen, zit dit jaar weer te ver van jou vandaan om je show te kunnen bezichtigen denk ik booze
M Mark1600 Registered User 2 december 2013 #27 En nog een drenth en wel uit Beilen. Samen met Pyroguy en Boozebelly ga ik weer flink los dit jaar:happy:
En nog een drenth en wel uit Beilen. Samen met Pyroguy en Boozebelly ga ik weer flink los dit jaar:happy:
B benz Registered User 8 december 2013 #28 Hey Leeuwarden hier, vertel me je korting opties eens op vuurwerk.