Op zoek naar een filmpje?

richell18

Registered User
mensen, heeft iemand voor mij een filmpje van de bigbox die niet op rapidshare of met windows media player bekeken hoeft te worden want van de site van lidu star etc heb je wel kei veel filmpjes maar dan heb ik geen beeld alleen geluid met windows media player weet iemand waar dat aaan licht en heeft iemand wel een ander filmpje???? alvast bedank

vonk

FPM Moderator
Medewerker
mensen, heeft iemand voor mij een filmpje van de bigbox die niet op rapidshare of met windows media player bekeken hoeft te worden want van de site van lidu star etc heb je wel kei veel filmpjes maar dan heb ik geen beeld alleen geluid met windows media player weet iemand waar dat aaan licht en heeft iemand wel een ander filmpje???? alvast bedank

heb je het filmpje eindelijk gevonden na ongeveer overal op het forum het gevraagd te hebben en nu heb je geen geluid hehehehe moet ik wel even om lachen.

Pyro Mike

Registered User
Hee Richell, probeer even het volgende:
- download DIVX, dit helpt ook wel eens.
de link : http://www.divx.com/divx/windows/

Succes

DJ-ArSoN

Registered User
Ik ben opzoek naar filmpje van dit Bonbridge blokje:

bonbridge40s35mm.jpg

Iemand ervaring met dit dingetje??

richell18

Registered User
ik ben opzoek naar een filmpje van de rock and roll pijlen van next generation die ze een jaar of 2 3 geleden verkochten bij verschillende boerenbond filiale kan iemand me helpen???? alvast bedankt

sjappie

Registered User
Ik ben op zoek naar een filmpje van het cartana
assortiment met de potten blue tail to blue star en
red tail to red star, de potten zien er als volgt
uit en komen van bonbridge:
img1503oh2.jpg

img1497hq4.jpg

alvast super bedankt!

Laatst bewerkt:

richell18

Registered User
iemand al een filmpje kunnen vinden van de rock and roll pijlen van next generation??? per 8 verpakt het zijn staaf pijlen?? alvast bedankt

reuzenkind

Registered User
Geweldig, dank je wel :)

Edit:Toch nog even een vraagje over de filmpjes, de Greup is 30mm, en deze zijn beide 20 mm toch? Of zie ik dat verkeerd?

Laatst bewerkt:
Bovenaan