Op zoek naar een filmpje?

TBW

Registered User
Star Drift

Ik ben benieuwd naar de effecten van dit blok, het is een 2'' blok en waarschijnlijk van H.V.K.
Mvg.

Laatst bewerkt door een moderator:

PeterVuurwerk

Registered User
Ik zou graag een filmpje willen zien (als deze er uberhaupt is) van de/een vuurwerkshow(s) van Paleis het Loo te Apeldoorn.
Ik ging er altijd wel met mijn ouders heen, maar dat is een behoorlijke tijd geleden.
Ik kan me er vrij weinig van herinneren.

Zou echt super zijn, want telkens hoor ik mensen nog praten over die "o zo moooie shows" op het Loo. Wellicht dat de mensen van FPM nog wat filmpjes hebben?

alvast bedankt

PeterVuurwerk

Laatst bewerkt:

Denendo

Registered User
Filmpjes van paleis het loo staan op de server van fpm gereserveerd....
Even wachten nog dus op de filmpjes..(bigg)

Laatst bewerkt:

Spring thunder

Registered User
ik zoek van de volgende blokken de filmpjes. heb al bij alpeco productmovies gekeken maar kan het niet vinden. hoop jullie wel

Falcade 90s: 90 shots zilveren glitterende treurwilg boeketten

Torrent 90s: 90 shots verschilende palmboom effect.

Silver Crosette/ Red tail 300S: 300shots Zilver en rode komeetstaarten

Golden/purple tail 600s: 600shots gouden en paarse komeetstaarten

colorpearl to crackling 1000s: 1000 shots veel gekleurde boeketten en effecten.

alvast thanx

Zena Rulez

Registered User
Ik ben op zoek, naar filmpjes van Original/Zena producten, voor het volgende topic van mij:

Original & Zena movies

Als er iemand nog een filmpje heeft, die er nog niet bij staat, PM me dan even. Dan kunnen we wat afspraken maken (vermelding e.d.) Of als het filmpje wel erbij staat, maar je hebt een andere ervan, ook even PMen!

Alvast bedankt!!!!

syndrom

Registered User
heeft iemand het filmpje van cherry bomb ik zie overal topic's dat ze vragen wat ze er van vinden maar ik zie nergens een filmpje,,
of ik heb verkeerd gekeke dan maar volgends mij is er geen,,

Groetjes syndrom

3307

Registered User
Ik ben opzoek naar een filmpje van een 2" candle met peony`s. Van GBV of Hardix.

Een filmpje van een ander willekeurig 2" candle met peony`s mag ook.
Ik wil ff zien hoe de peony`s er uit zijn bij een 2" candle. :)

P

poziloc

Guest
Dan heb je pech...dit soort gekkigheid is hier niet toegestaan !!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:

extreme bang

Registered User
hoi, vorig jaar was er zo'n site waar hele lauwe filmpjes op stonden, zoals een heksenkring van 4000 astro's en 250 romeinse kaarsen bij elkaar gebonden.
of hebben jullie dat filmpje?

vwz

Registered User
Hoi Frizzle, hij is nieuw volgensmij, maar verwacht er niet te veel van.
Zelfde verhaal als die dealers die zogenaamd Lawinepijlen verkopen.
In nederland heb je gewoon geen hard knalvuurwerk, dat zal met deze Legale eindbom dus zelfde verhaal zijn.

foutje ze verkopen legale lawinepijlen en die gaan best hard rode met bij het lontje staat er bang ook mooi boeket erbij iemand ervaring mee? of filmpje je kan hem bij de star en lidu dealers halen

de kuip

Registered User
ik ben op zoek naar een filmpje van de 1,5" 8 shots romeinse kaarsen van GBV? Kan hem namelijk nog nergens vinden! BVD

michel0911

Registered User
ik ben op zoek naar het filmpje van de " sky of guadeloupe " , het is een 19 sh pot, het etiket is beschadigd maar dacht te lezen dat er 280 gr sas in zat...

ik heb deze afgelopen zomer gekocht en ben dus erg benieuwd naar wat ik kan verwachten...

Tellurian

Registered User
Heeft er iemand een filmfragment van de legendarische gilpijl "Tolle Lola" met zo'n als batwoman geklede dame met een cape om ,ik meen dat het merk van weco was.Ooit werden ze verkocht in Nederland (of dat ook van de wecofabriek kwam weet ik niet zeker).

Heerlijke pijlen ,maar helaas niet meer verkocht in Nederland.

Bovenaan