Op zoek naar een filmpje?

PeterVuurwerk

Registered User
Koetje je hebt links onderaan een optie genaamd Sorted from en dan staat er bij jouw Last Month.. Dit moet The Beginning wezen.
Als je dan op het knopje "show Threads" klikt zie je meer topics.
Ik denk dat de mensen van freakpyromaniacs dit zelf even moeten fixen aangezien dit bij elk nieuw bezoek weer op Last Month komt te staan.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Luister kerel, als ik in die db kijk staat er alleen een film van Wengen en de Chirstmas Tree Fountain, meer krijg ik echt niet te zien.
Vanaf meerdere pc ook, dus ligt niet aan mijn pc.

ok dit is iets wat je moet weten maar je had ook bij de search "green"kunnen in tikken en dan op pagina 6 in het midden staat hij ook... ik bedoel alleen maar dat members iets meer hun best moeten doen voordat men de vraag gaat lopen stellen.
de laaste 7-8 films verzoekjes in deze thread zijn bijna allemaal te vinden alleen je moet even wat meer je best doen. ik heb dit ook al meerdere keren vermeld dus vandaar de wat geirriteerde !!!!! ;)

Schuim

Moderator
Medewerker
Koetje.. nou vraag ik me toch ff af.. ben je nou echt een kalf of zie je spoken..

Ding staat er gewoon hoor.

En daarbij kon je hem gemakkelijk vinden met de search dus stel je even niet zo aan kerel.

Schuim :w

Koetje

Registered User
Ik geef toch duidelijk aan dat ik gekeken heb maar niks kon vinden.

Verder is het misschien een idee om de search eens aan te pakken; als ik zoek op ´green glittering golden willow wit red tail´ krijg ik 17 pagina´s met topics en links, een beetje veel niet?

qqq

Registered User
Ik ben ook op zoek naar een filmpje, ik neem aan dat het ook hier moet alhoewel het eigenlijk een classic is. Het filmpje had als naam iets van Titaangeweld Madrid of iets dergelijks, het was overdag gefilmd en het was een kerel die allemaal salutes afstak en op een gegeven moment zegt iets van "nou die andre nog". Ik zou dit filmpje graag nog een keer zien aangezien deze uit mijn 56k modem tijd was en ik het filmpje nooit compleet heb gezien, hehe.

qqq

Registered User
Ik heb een oud filmpje wat Titaangeweld (salute) heet gevonden op mijn schijf. Het staat op rapidshare: http://rapidshare.de/files/34258825/Titaangeweld__Salute_.mpg.html
Ik ben benieuwd of dit hem is.

dit is hem, top! echt bedankt man! zo zie je ook maar hoe mijn geest het heeft verdraaid, waar ik dacht dat hij zei "nou die andre nog" rond seconde 23 iets zegt wat er maar in de verste verte op lijkt :p.
Iemand misscheien enig idee uit welk jaar deze is ? :*

krommie

Registered User
Hoi
heb al ff op de search knop zitten rammen maar kan geen filmpje vinden over het volgende blok : Armageddon 150 schots iemand een filmpje hiervan ????

Ype

Registered User
Hallo,

Ik ben op zoek naar een filmpje die al jaren oud is. Het was een filmpje van een 'uitje' of iets dergelijks. de knal was enorm en er kwam een groot boeket vanaf.

Ik heb het filmpje ooit gezien op fpm..de site zag er toen nog iets anders uit voor zover ik me kan herineren.

Alvast bedankt.

Bovenaan