Op zoek naar een filmpje?

R0nNoZ

Registered User
Ik ben opzoek naar het filmpje van de nieuwe New Spring Wind 150shots van Bonbridge, er heeft op fpm een filmpje gestaan van de nieuwere versie die minder is, zachtere knallen, kleinere boeketjes, en zachtere crackling heeft. ( Die van Flaminge ken ik al en dat is de zwaardere versie van voorheen):w

Koetje

Registered User
ik zoek een filmpje van de 100 shots green glittering golden willow with red tail, iemand?
Van Bonbridge is dit blok

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik zoek een filmpje van de 100 shots green glittering golden willow with red tail, iemand?
Van Bonbridge is dit blok

[adminbreak] nogmaals: het is wel de bedoeling dat je eerst zoekt voordat je hier gaat vragen naar een film!!!!
deze staat gewoon bij produkt movie,s[/adminbreak]

Mind Controller

Registered User
heeft iemand misschien filmpjes van de z39 collectie, ook wel Messier genaamd,
ik heb al wat rond gezocht en heb 2 filmpjes gevonden, de Hollywood en een filmpje genaamd thor pot.
heeft iemand misschien filmpjes van de overige potten.

iig bedankt,

greetz MC

Chrissie81

Registered User
heeft iemand misschien filmpjes van de z39 collectie, ook wel Messier genaamd,
ik heb al wat rond gezocht en heb 2 filmpjes gevonden, de Hollywood en een filmpje genaamd thor pot.
heeft iemand misschien filmpjes van de overige potten.

iig bedankt,

greetz MC

He Mind Controller, je haalt wat dingen door elkaar. De z39 is een aparte serie en de Messier ook. De messier is een serie van het merk THOR!
De z39 is een serie van Original.

Messier bestaat uit 12 verschillende potjes en de z39 serie ook!
Dit even voor de duidelijkheid voor je zoektocht.

Kan je helaas niet aan filmpjes helpen hiervan, maar dat terzijde.

Groeten

koen0s

Registered User
Mensen,

Ik ben op zoek naar een promo die een tijdje geleden inmiddels online stond. Na wat zoek werk ben ik hem niet tegen gekomen.

Onder de prome zat het nummer "yellow three" van "Fool's Garden". Heeft iemand misschien enig idee waar ik deze promo vandaan kan halen?

Alvast bedankt,

Gr. Koen

edexstream

Registered User

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Bedankt en niet blind , alleen onwetend , omdat ik zocht naar the end en niet naar goodby. Dus... niet zo rot doen, ik kan er ook niets aan doen dat ik beperkt ben in mijn begrijpend vermogen. Even zo goed bedankt.
|:( :+ :w :w

ok misschien iets te snel gereageerd, beperkt zijn in je begrijpend vermogen kan je ook niks aan doen hahaha.

het "probleem" ligt m eraan dat ik en andere moderators in deze thread al diverse keren geroepen hebben dat er eerst gezocht dient te worden. en helaas doet het merendeel dat niet en dus krijg je dan van die kort af reactie,s van mij...ik snap dat je deze 2 niet kon vinden.

maar goed on topic maar weer.;) :w

DJ-ArSoN

Registered User
Bonbridge SCP-WS35/40-02A
40s W Shaped Silver Spiral W/Green Glittering Mines

Someone een filmpje hiervan??

Of iemand die hier iets meer over kan vertellen??

Geeft deze nog effecten in de lucht?
Of schiet deze alleen maar spul de lucht in (zonder report/effect)?

Firespree

Registered User
Gezien de omschrijving zou ik er maar gewoon van uitgaan dat het green glittering mines aande buitenkant geschoten worden en sliver spirals in het midden...
:w

GHBWestland

Registered User
na lang zoeken vraag ik er toch maar naar:

iemand die mij een filmpje kan bezorgen van het 300 shots w shaped blokje (zeg geen details neer omdat hier verschillende versies van zijn)...

ik heb alleen de 600 shots w shaped kunnen vinden in oud en nieuw 2002/2003, is exact zelfde blokje alleen de helft minder schoten.

grtz :w

Koetje

Registered User
[adminbreak] nogmaals: het is wel de bedoeling dat je eerst zoekt voordat je hier gaat vragen naar een film!!!!
deze staat gewoon bij produkt movie,s[/adminbreak]

1. Dat filmpie staat niet bij de produkt movies.
2. mijn vraag is van 11-9, filmpje is 18-9 door een member geplaatst.

Doe jij dus maar even lekker rustig aan met je uitroeptekens.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Luister kerel, als ik in die db kijk staat er alleen een film van Wengen en de Chirstmas Tree Fountain, meer krijg ik echt niet te zien.
Vanaf meerdere pc ook, dus ligt niet aan mijn pc.

Bovenaan