schoft zei:
Frizzle zei:Die knal is even hard als een nitraat als je hem op de grond houd.
Meestal haal ik het motiertje er uit met die shietlont en dan maar ik daar
leuke creatie's mee![]()
(jek an hem ook ondersteboven zetten is ook altijd wel leuk wel veel afstand nemen!)
Groet,Frizzle
KLPDer zei:Iemand een foto of film van de Thunderkings die Alpeco voorgaande jaren nog verkocht?Vorige week werd me verteld dat ze moesten wachten op de keuring.
Ik heb namelijk het idee dat ze vorig jaar een stuk kleiner, en ook minder hard waren dan het jaar daarvoor.
kruitsnuiver zei:hier een foto van de thunderkings van alpeco:
(is wel een oude foto dus de prijs klopt niet meer en de godsongs die er naast liggen zijn ook niet meer te koop)
dat ze vorg jaar een stuk minder hard knalde dan het jaar daarvoor klopt..
KLPDer zei:Kijk, hier wordt ik weer helemaal vrolijk van als ik dit zo zie. Mooie dingen die Thunderkings.
Maar hoe zeker weet jij dat ze inderdaad minder dan vorige jaren zijn? En als je het weet,.. waarom is dat gedaan?
Ik zie trouwens dat er 12 ipv 10 in zitten. Nog mooier!
Bedankt in iedergeval!
remio zei:hoop dat mensen me kunnen helpen... ikzoek filmpje van de jorge JW339 golden corolla.....
ps die van jorge site heb ik al,
gr
maartenvincent zei:heeft er iemand een filmpje van chinese rollen, hindoe rollen enz. voor mij ???
pm me aub.
Simsfan88 zei:Een filmpje van de legale ratelband 2000 schots!!
jeroen13 zei:
brian the freak zei:Filmpje/s foto/s gezocht van de mantronix van crown BVD:w
remio zei:zoals ik al zei jeroen, ik heb het filmpje vd jorge site al.............
gr
brian the freak zei:Ik las iets over een 13schots pot van broekhof genaamd RAVE heeft iemand er een filmpje van en wat is de prijs van die pot. BVD