Op zoek naar een filmpje?

remio

Registered User
Luuk zei:
wie weet de naam van een pot waar vuurvliegjes uitkomen? die in de lucht uit elkaar gaan... liefst merk van diamond-collection

zoek gewoon ff naar een pot waar fish effect op staat, is hetzelfde effect. brillinat collection heeft een goed pot daarvan in de brilliant five assortiment zitten...... sorry voor de off-topic heeft niets met filmpje te maken.........

groet

looneytunie

Registered User
Frizzle zei:
Kijk eerst fftjes bij knalvuurwerk of ander film matriaal daar staat het vast wel tussen....
Graag eerst zelf zoeken dan pas vragen...:w

ik had al gezocht maar geen filmpjes gevonden en van jumbo rol zie ik helemaal nergens iets

En Berry dankjewel voor deze zeer mooie filmpjes :D kweet nu wel wat ik sowieso meeneem :D

voyage

Registered User
Heeft iemand een filmpje van een zink 914 pijl?

Edit: heb het filmpje inmiddels gevonden, hier de link voor de geïnteresseerde

Laatst bewerkt:

ZinQ

Registered User
::Iemand die naar de hardix show is geweest en de toxic rain,of the freedom heeft gefilmd? Toxic rain van de brilliant collectie en de freedom van de titanium collectie::

^^

jaco

Registered User
heel site afgezocht naar filmpje over de flashing thunder van bonbridge.
Kan het helaas niet vinden. Of is niet te openen.
Kan iemand me hieraan helpen????
Liefst voor oud en nieuw. Weet ik wat me te wachten staat.
Alvast bedankt.

Toetsenbennie

Registered User
Heeft iemand een filmpje van de Lidu Stairway to heaven? of is deze ook nieuw... Hij staat iig niet op star-fire en op dit forum kon ik hem ook niet vinden. Ik heb hem al besteld dus als er nog geen filmpje van is zal ik er waarschijnlijk wel 1 van maken...

nillus

Registered User
Hallo forumgebruikers,

Ik ben dringend op zoek naar een filmpje van een 90 schots Z-shaped thunder with silver tail (hell of thunder). Ik heb al op de website gezocht, maar helaas niet kunnen vinden.

Alvast bedankt!!

Frizzle

Registered User
Ik zocht een tijdje terug naar een filmpje van crackling dynamite.
Maar die was er toen nog niet want die was nieuw dit jaar in nederland.
Nou heb ik het filmpje nog steeds niet maar dat maakt niet uit.
Vandaag stond ik half 6 voor de vuurwerkshop en toen heb ik mijn buid binnegehaalt.
Waaronder die Crackling Dynamite.
Ik heb er meteen een paar afgestoken en wat een flut dingen zijn dat zijn best grote staven en dik voor 2,50 heb je er maar 1 en die dingen zouden 5 x 26 schoten salvo moeten zijn.
nou van de 5 die ik heb afgestoken waren het er iedere keer niet meer als 3 en het geluid is net zoals die van een ratelbandje nog zachter waarschijnelijk er zitten ook gewoon van die kleine rotjes in egt een vreselijk ding is het.
Ik raad het je af als je hem nog gaat halen (Als je dat nog niet gedaan hebt!)

Groet frizzle

Bovenaan