Op zoek naar een filmpje?

Julio-K

Registered User
Ik ben op zoek naar het gouwe ouwe filmpie van de zogenaamde "kugel rackete" deze stond zo'n 3 jaar geleden op FPM. Ik zou graag dit filmpje weer is willen zien maar kan hem nergens meer terug vinden. Heeft deze toevallig iemand nog zo ja.. zou je deze dan aub willen posten. Alvast bedankt

kauwboy

Registered User
Hallo medefreaks,

Ik heb dus de neppe Chainthunder,thunderstorm, gekocht. Ik wist het ook niet totdat ik het hier had gelezen. Ik hoor alleen slechte ervaring maar ik kan er geen filmpje van vinden... Iemand die hier een filmpje van heeft?

Mvg,

Kauwboy

Helderd

Registered User
ey, heeft iemand een filmpje van een giga vlinder?

dus geen mini vlinder gewone vlinder super vlinder ( spanish crackers etc )

F*ck, foutje.. :S
Ik had nog geen link toegevoegt, dus dee ik dat, en drukte toen nog een keer op save, daardoor kwam ie 2x :S

Laatst bewerkt:

DJ-ArSoN

Registered User
Re: Mascleta Europla de Belgida

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en dat ik hier de vraag correct plaats...

Ik zoek een filmpje van een show van Europla.
Althans ik denk Europla, omdat in degene die ik bedoel dezelfde getimede ritmes zitten.
In het filmpje dat ik bedoel wordt niet van achter een hek gefilmd, maar echt dichtbij.
Ook lijkt het of een 2e deel van show iets verder weg geschoten wordt.
En bijna op het einde één van de pyrotechnici die de finale met z'n peukie aansteekt :)

Iemand enig idee welke dat is?
Ik had em ooit wel... hdd crash, filmpje weg... en ik heb hem hier nog niet weer kunnen vinden.

DJ-ArSoN

Registered User
Ja da's ook prima.

Ben benieuwd of iemand het herkent.
Ik weet dus niet 100% dat het Europla is, maar gezien de goede ritmes lijkt me dat haast wel. Voor zover ik weet was het wel een Fallas filmpje van FPM. Alleen zag het er in mijn beleving niet uit als dat plein, de Plaza Ayuntiamento ofzo :blink1:

edit: en ja hoor... als je iets verder kijkt heb je em ook zo... :blink1:

het ging om deze: http://www.freakpyromaniacs.com/for...mascleta-alaquas-2007-europla-de-belgida.html

en ik maar zoeken bij de Fallas films haha

Laatst bewerkt:

Frekkel

Registered User
Hee, ik ben opzoek naar een filmpje dat een man voor een tv programma zo zwaar mogelijk vuurwerk gaat kopen in belgie. weten jullie waar die te vinden is?

Red Eagle

Registered User
Hallo mede freaks zocht een filmpje van mijn zojuist gekochte Rondo XXL van Weco

45 mm stijghoogte 60 mtr
prijs die ik betaald heb is zo,n 45 euro!
Alvast bedankt RED

3307

Registered User
Ik ben opzoek naar een filmpje van Fpm van een show in Valencia meen ik, in ieder geval in Ik Spanje, midden in het jaar, bestaande uit voornamelijk pijlen. In dat zelfde topic stonden ook een zooi foto`s bij van de pijlen rekken die dwars door de stad liepen en over de bruggen.

KoenL

Registered User
Ik ben opzoek naar een filmpje van Fpm van een show in Valencia meen ik, in ieder geval in Ik Spanje, midden in het jaar, bestaande uit voornamelijk pijlen. In dat zelfde topic stonden ook een zooi foto`s bij van de pijlen rekken die dwars door de stad liepen en over de bruggen.

Dan moet je waarschijnlijke deze bedoelen:
Elche "Nit de la Alba" 2007

Waanzinnige film:nuts:

Bovenaan