The Cigarman zei:Inderdaad vergis echt niet over de grote, ik maar eens rond over de doodskopstrijkers.
Ik geloof dat 90% van die doodskopstrijker beton is.
Met beton kun je vele ruimtes opvullen........
Alcoholic zei:hier ben ik het niet helemaal mee eens, het beton is wel degelijk nodig om een zo groot mogelijke druk te kunnen uitoefenen..om te vullen word vaak gebruik gemaakt van oranje achtig poeder..ook weleens zaagsel.
Maar sommige stukken vuurwerk (Knalvuurwerk) zien er mooi en erg groot uit..maar de huls is vanaf de helft leeg..volgens mij..was dit ook bij de fish crackers van alpeco.
wel heel jammer maarja ik heb m'n lesje wel geleerd ik ga liever uit van ervaringen van mensen hier op het forum e.d
:w
Het lont op deze knallers is time fuse, wordt normaal gesproken gebruikt in shells (om de burst charge te ontsteken). Is dik stug lont en gaat moeilijk aan. Dit lont zat ook sommige supervlinders.masters zei:wat is dat voor een lont die heele dikke en waar kan je deze kopen?
Je bedoelt dan de Mega Jumbo en niet de Cosmic Bomb toch? (omdat je in een eerdere post liet weten dat je een mega jumbo had weten te bemachtigen)remio zei:heb gister de grootste getest, alleen filmpie mislukt...
knal was cker erg goed te noemen en er zat veel druk achter!!
gegroet remio
Door Bex geimporteerd via Hamburg uit China. Dus beiden niet eigenlijk.Viber zei:Ik weet ik wat ik van dit spul moet vinden, het ziet er beter uit dan dat het hard knalt denk ik. Ik had trouwens vorig jaar nog een 2 doodskopstrijkers weten aan te komen en daar had ik ook wel iets meer van verwacht, maar het beton vloog je om de oren ]trouwens, de panzerfaust, is dat duits vuurwerk of ook uit het oostblok?
scorpion198 zei:had 12 pakken mega jumbo`s.. de knal van die dingen is erg dof..
wegen 56 gram waarvan 6 gram flash..
ze halen het zeker niet bij de super vlinder met visco lont in de groene doos
en de m10000 cracker gaat zelfs harder..
het is wel te verkrijgen via via maar niet in belgie of zo..
ik betaalde 10 euro per 10stuks..
greetz scorpion
In een gekleurde visco supervlinder zit 4,5 gram flash dus dat is hem dan niet echt gelukt! Ze liggen in Polen trouwens gewoon in de winkel.magic sky line zei:hier zit geen 6 gram flash in maar 4,6. mij is verteld dat deze gemaakt zijn gemaakt door een duitse pyrotechnicus, om te kijken hoe je met zo min mogelijk flash een zo'n hard mogelijke knal te produceren.