Bij sommige van hier valt het kwartje de verkeerden kant op en begrijpen niet wat ik bedoel. En zelfs nu word er van alles bij gehaald waar niemand iets van af weet omdat ze er niet bij zijn geweest,zou het niet zo zijn dat ik nog voor moet komen en dat er onderzoeken lopen zou ik meer vertellen om inhoudelijk ergens op in te gaan. Maar dan wijk ik zelf ook af van het geen wat ik bedoel.
Ik ben zelf ook van mening dat je vuurwerk en pyrotechneuten los van elkaar moet zien,maar dat zijn wel die gene die hier het hardst op alles in gaan (denk dat ze zich aangesproken voelen)wat dus ook de reden is dat het hier geschreven staat en niet op een pyroform.Het welis nietes spelletje komt steeds meer naar boven,wat in deze niet echt van toepassing is want iedereen zijn eigen ding. Wil jij vuurwerk kopen ,maken afsteken, moet je doen. Wil je dat het verboden word ook prima, maar laat iedereen in zijn waarden en doe met dit stuk tekst wat je zelf wil.
Om misverstanden voor te blijven,aan mijn uiterlijk is niets meer te zien dan alleen dat mijn krullen eraf zijn (en al het andere haar op mijn gezicht)
Dus vrouwen zijn geen probleem moet ze al weer van me afslaan.