Online bestellen HOT OR NOT?

Online Bestellen HOT or NOT?

• Total voters
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Eagle

Registered User
Hallo Mede freaks

Je ziet het steeds vaker online bestellen simpel en snel.
Alles in een overzicht online en afhalen en wegwezen.

Toch is het misschien bij een paar van jullie niet goed bevallen
en dan denk ik aan verkeerde producten,problemen met overmaken van het
geld,enz enz

Zou graag jullie ervaringen met betrekking over het online bestellen willen horen.
Het is nartuurlijk een groot bedrag wat je overmaakt en wat nu als blijkt dat betreffende site helemaal niet bestaat en jij kunt fluiten naar je centen?

Zelf heb ik het een keer gedaan en geen problemen mee gehad maar het had ook anders kunnen lopen.

maartenvincent

Registered User
Ik reken gewoon bij de kassa af. Aan de ene kant omdat ik gene mogelijkheid heb om via internet te betalen, maar zelfs al kon ik dat wel dan zou ik het niet doen, want het gaat om nogal wat geld. Als je bij de kassa afrekent kun je natuurlijk ook nog even een praatje en zo maken.

Daapie

Registered User
Doe het al jaren online, lekker makkelijk en snel, Niet dat ik haast heb maar het is redelijk overzichtelijk zeg maar. En om een paar zaken af te rijden die niet echt om de hoek liggen alleen voor een lijst zie ik niet zo zitten.

En met het overmaken van geld etc nooit problemen gehad. Had het dit jaar wel ff benauwd toen me "kopieer" links niet meer werkte bij 2 zaakjes. Dacht kopieer het later wel even maar toen deden me links het dus niet meer :cry: Maar kreeg netjes paar dagen later opnieuw de links die wat langer geldig bleven.

Maar de angst dat het misgaat bij redelijke bedragen begrijp ik volkomen. Daarom voor mensen die het willen proberen, probeer gewoon te bestellen voor een klein bedrag en kijk hoe dat gaat. Misschien bevalt het je en kan je volgend jaar zonder "angst" al je bestellingen doen.

Moet daarbij wel zeggen dat ik af en toe zo'n praatje wel mis. Internet is handig maar af en toe word het zo onpersoonlijk allemaal :)

magnolia

Registered User
Ik twijfel het is toch een hoop geld dat je online overmaakt .
want als er een storing of een bug in het systeem zit er een boel fout kan gaan . :sad:
dit jaar is het de eerste keer dat ik waarschijnlijk omline bestel omdat ik dan van korting achties kan profiteren , :amuse:
maar als je me in men hartje kijkt betaal ik de boel liever contant .
want het gevoel dat het geld door men vingers glijdt en zie dat het betaald is geeft mij meer rust dan of internet :noworry:

ratjeschatje

Registered User
geen probleem meer tijd voor andere ding
en als je in een rij te recht komt weet je zeker dat je snel je dingen heb alleen wat wel jammer is als de artikel er niet meer is vind ik dat je dan wel iets beters mag krijgen en niet iets wat je niet heb bestelt en dat het er niet is dan hun probleem dus mag er ook iets voor terug komen !!!!!

remio

Registered User
geen probleem meer tijd voor andere ding
en als je in een rij te recht komt weet je zeker dat je snel je dingen heb alleen wat wel jammer is als de artikel er niet meer is vind ik dat je dan wel iets beters mag krijgen en niet iets wat je niet heb bestelt en dat het er niet is dan hun probleem dus mag er ook iets voor terug komen !!!!!

leestekens en zinsopbouw???

ikzelf zou het niet via internet overmaken, praatje maken is wel zo leuk, en er is dan ook vaak over kortingen te praten:amuse:

Red Eagle

Registered User
Zie net dat Tony ook aleens een Poll heeft gemaakt over dit onderwerp.
Had ik me huiswerk even niet goed gemaakt!

Valt me op dat het redelijk gelijk is.
Ongeveer de helft besteld toch online en de rest betaald gewoon aan de kassa omdat dit toch net even wat persoonlijker is.

Alvast bedankt voor de reactie"s tot nu toe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan