Ongeval tijdens mascleta Burriana

Dennis010

Registered User
En de vertaling vanuit Google translate:

Burriana mislukkingen gisteren werden gekleurd met bloed. Een storing in het afvuren van een behuizing mascleta, die afweek van de route, raak tegen het openbaar verlaten twintig sanitaire assists, 10 van hen voor verwondingen van verschillende gradaties. De meest ernstige is een jonge 36-jarige Roemeense, die is toegelaten tot de La Fe als gevolg van verwondingen opgelopen in het gezicht van het vuurwerk ontploffen. Twee anderen zijn gewond in het ziekenhuis La Plana de Vila-real, lijden verschillende kneuzingen als gevolg van granaatscherven.

Het incident vond plaats toen de macletà was de helft en was meteen op de achtergrond. De schoten zetten hun mars, maar zonder de aandacht van een publiek dat zijn blik had doorgeschakeld naar twee punten. Eerste, in het gebied waar eerder het effect op het publiek. Dan is de andere kant van het plein, dat een kleine brand, veroorzaakt een andere raket viel op een perceel omheind, maar niet gebouwd. Fire brandweerlieden snel gedoofd.

De zwaargewonde persoon, een man van 36 jaar (RA) keek de mascleta achter meerdere rijen van het publiek. De man kreeg de eerste aandacht in Burriana gezondheidscentrum, gelegen op slechts 200 meter van het plein l'Hereu, die het vuurwerk, die bij deze gelegenheid werd aangeleverd door het vuurwerk van Burriana Reyes Martí lanceert. Emergency artsen besloten om naar La Fe over te dragen in de medische helikopter als gevolg van brandwonden, dat verscheen op het gezicht, borst en armen, volgens het Centrum voor Informatie en Emergency Coordination (CICU). Er werd onmiddellijk gebruikt.

INKOMEN IN DE FLAT / / Dat zelfde behuizing als gevolg andere negen gewonden, waaronder een vrouw van 34 jaar (MB), chief gewonde metgezel, die moest worden overgebracht naar het ziekenhuis la Plana de Vila-real. De schrik veroorzaakte een 10-jarige meisje, die bij hen was, vluchtte de plaats en dan moet het lokaliseren via de PA.

En is dat de aanvankelijke verwarring was geweldig, en dat de crash site was een beetje stof. Wordt ook opgenomen in de Flat een lokale inwoner van 71 jaar (VBR) als gevolg van het oppervlak schade veroorzaakt door de ontploffing van buskruit, ziekenhuis bronnen gezegd, die benadrukt dat het wacht om de impact te beoordelen ze konden de oorzaak van de explosie. De rest van de gewonden ontvangen zorg in het gezondheidscentrum.

Burriana burgemeester Jose Ramon Calpe, gedurende de gehele contact gisteren met de gewonden en hun families om zijn evolutie te leren kennen. Voor zijn deel, voorzitter van de Lokale Raad Fallera Burriana, Josep Noos, zei, na het vaststellen van de toestand van de gewonden, besloot de partij met "normaliteit" te beëindigen. Hoe dan ook, Noos zei dat mensen zijn een beetje bang over de hele zaak.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb begrepen dat er waarschijnlijk een knaller/saluutje tussen een rekje singleshots/buizen is terecht gekomen. De single shots stonden tussen een paar zandzakken maar de zakken waren te laag om de singleshots/buizen recht te houden waarna er na de knal singleshots/buizen scheef stonden en zo naar het publiek stonden te schieten.

white thunder

Registered User
Dit is zeker vervelend nieuws,en nog vervelender voor de getroffen mensen,hopelijk knappen ze gauw en goed op.En wat betreft de Google vertaling is niet alleen vanuit het spaans een ramp,maar ook als je een Duits stukje of wat dan ook wil laten vertalen,daarna hebbie vaak een cryptoloog nodig om de vertaling te laten ontcijferen:hehe!:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zat van de week die van Ricasa te kijken. Er werd gefilmd vanaf de kant van de bloemenstands. Ook daar zag je op een gegeven moment een knaller buiten het hek komen.

ik zeg nog een deel hek erop.

smilli

FPM Filmer
Dat is niet mis zeg, denk tegenwoordig ook meer na over de opstelling bij straat mascletas en mijn positie.

superknaller

Registered User
Zat van de week die van Ricasa te kijken. Er werd gefilmd vanaf de kant van de bloemenstands. Ook daar zag je op een gegeven moment een knaller buiten het hek komen.

ik zeg nog een deel hek erop.
Was een restant stuk van een knaller en schoot tussen twee hekdelen door in de nek van een politieman/protect civil valencia. Het gebeurde vlak voor me.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mm, ik zag een knal een meter of 2 naast iemand van de pers tijdens de mascleta van Ricasa. Inderdaad, 2 meter hek erboven op, en sowieso mensen in de kooi verbieden tijdens de mascleta, want da's vragen om problemen.

Tony

Administrator
Medewerker
Mm, ik zag een knal een meter of 2 naast iemand van de pers tijdens de mascleta van Ricasa. Inderdaad, 2 meter hek erboven op, en sowieso mensen in de kooi verbieden tijdens de mascleta, want da's vragen om problemen.

Niet iedereen schiet met systemen en je kan dat ook niet verplichten.
Dus het laatste zal niet gebeuren. Je haalt de schieters ook niet van het schietveld met een avondshow. Die zijn naar mijn mening net zo gevaarlijk want vaak zit je gewoon tussen de 2 tm 6 inch bommen als je schiet.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Bovenaan