Ongeval Remi-Pyro

Tony

Administrator
Medewerker
Top dat het weer een stuk beter met je maatje gaat!
Ondanks dat hij geopereerd moet worden ziet het er allemaal top uit. Het was 1,5 week geleden even schrikken toen hij de terugval kreeg maar ze lichaam en de medicijnen hebben hun werk gedaan!!

Gaat allemaal goed komen!!!
Je bent een echte vriend voor Remi!!

Dennis010

Registered User
goed om te horen dat alles weer in orde komt.
die operatie slaat hij zich ook wel doorheen als je ziet hoe sterk hij is.
en zoals tony al zei, ik denk dat iedereen wel een vriend zou willen hebben, die zo veel om zijn vriend geeft, als dat stefan hier laat zien.

respect stefan.

Red Eagle

Registered User
Blij dat je er weer een beetje beter voor staat ook al is de weg nog erg lang!!
positief blijven denken!
Ken je dan wel niet persoonlijk je trekt het je toch aan als je alles zo leest.
Dan zie je maar hoe snel iets verkeerd kan gaan!!!
Veel sterkte met herstellen!!

groeten RED

Stefanfreak

Registered User
Ik heb voorlopig de laatste update gedaan over Remi. Namens mij en ook wel namens Remi, enorm bedankt voor jullie medeleven, het heeft mij in ieder geval veel goeds gedaan!!!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Fijn om te lezen dat het nu een stuk beter gaat met Remi.

Stevan ik raad je aan, om zijn brommer te verkopen.
Oud ijzer brengt erg veel op tegenwoordig.:idea::bigsmile:

Verder bedankt dat je ons zo goed op de hoogte hebt gehouden.
En hopelijk gaat de operatie goed 20-11.
Maar dat zal wel goed gaan.

Remi-Pyro

Registered User
Beste mensen van het goede leven hier op het forum, en vooral Stefan!

Ik wil jullie bij deze allemaal bedanken voor deze enorme steunbetuiging. Het heeft me in het ziekenhuis erg veel goeds gedaan om te lezen dat er zoveel freaks met je meeleven. Ik heb het niet makkelijk gehad maar ik weet zelf dus vrijwel niks meer van het ongeval en de 2 weken die hierop volgden. Ik was zoals mijn ouders zeiden 'compleet van de wereld'. Ik dacht dat ik thuis was, ik snauwde naar de verpleegsters en nog veel meer rare dingen waar ik geen controle over had. Tot een dag of 5 geleden. Ik voelde me eigenlijk weer zo goed als normaal. Een beetje last van de nek en van hoofdpijn. De dagen hierop trok dit ook helemaal weg. Nu zit ik weer thuis en heb eigenlijk nergens last van. De doktoren, mijn naaste familie en kennisen stonden versteld! Ik zelf ook wel. Al heb ik het veel minder intens meegemaakt dan bijvoorbeeld mijn ouders en de rest van de familie. Nu nog de operatie en een periode van revalidatie. Ik heb er zelf een goed gevoel over. Vooral nadat ik dit allemaal lees. Het geeft je echt kracht en zoals hier al eerder vernoemd werd: Mindpower.

Stefan Maat bedankt jonge! Het heeft me echt veel goeds gedaan!

Groeten Van Remi-Pyro!

PS: We houden jullie op de hoogte van de vorderingen. Als het goed is moet ik rond de kerstdagen weer bijna helemaal de oude zijn. Dit is mij verteld in het ziekenhuis. Als alles goed gaat teminste. Maar ik ga er wel vanuit!

thunderflash

Registered User
Ik hoop dat je herstel zich helemaal doorzet Remi en dat je toch als het enigzins mogelijk kan genieten van O&N en om op zijn tukkers te zeggen Goad Goan.

Stefanfreak

Registered User
Oke, hier is het bericht binnengekomen dat Remi de 4 uur durende operatie goed heeft doorstaan. Alles is goed verlopen.

Als ik meer info heb dan post ik het!

Dennis010

Registered User
zoals ik al op msn zei stefan... super dat je dit allemaal voor je vriend doet.
goed om te zien dat remi weer thuis is, en langzaam aan zn complete herstel kan gaan werken.
kan ie toch oud en nieuw gewoon thuis vieren.

je mag trots op jezelf zijn stefan, je bent een echte vriend voor je maatje!

Bovenaan