Ongeval Remi-Pyro

blazuhhh

Registered User
Ook van deze kant heel veel beterschap toegewenst.

Hopelijk gaat de revalidatie niet al te lang duren en ben je ook van de komende operaties snel af.

toytoyboy

Registered User
Echt shit dat je zoiets moet overkomen, hoop dat je er weer snel bovenop komt en om in onze eigen termen te blijven TOY-TOY-TOY

Stefan fijn om te zien dat je je makker zo steunt, voor remi en jou en verdere vrienden en familie sterkte voor de ongetwijfelde moeilijke tijd die nog gaat komen.

henk.

Cameo

Registered User
Wat een ellendig ongeval. Echt schrikken om zoiets te lezen. Ik hoop op een spoedige genezing voor je, Remi. Beterschap!

Cameo

Ron30

Registered User
He bah wat naar om te lezen normaal krijg ik alleen kippevel van het vuurwerk hier, maar nu van jou verhaal. Remi heel veel sterkte en ik hoop op een goed en snel herstel.

Stefanfreak

Registered User
Potver wat baal ik zeg. Ik heb net de ouders gebeld en zijn situatie is moelijk in te schatten. het kan nog slechter gaan maar ook zo blijven. De klap blijkt meer schade te hebben aangericht dan verwacht..

Man wat een teringzooi...

KruitFreak

Registered User
Potver wat baal ik zeg. Ik heb net de ouders gebeld en zijn situatie is moelijk in te schatten. het kan nog slechter gaan maar ook zo blijven. De klap blijkt meer schade te hebben aangericht dan verwacht..

Man wat een teringzooi...

Klinkt inderdaad niet best. Laten we er het beste van hopen en dat je eind van de dag weer wat betere berichten hebt.

boozebelly

Registered User
Ondanks dat ik redelijk nieuw ben op dit forum en eigenlijk nog geen idee heb wie Remi is of wat ie doet, wil ik hem bij deze toch enorm veel sterkte en voorspoed toewensen.
En vanzelfsprekend ook voor zijn familie en vrienden...
Dat is het minste wat je kan doen, of het nou om een bekende of onbekende gaat.

Beterschap, sterkte en dat je er maar ongeschonden vanaf mag komen!

Stefanfreak

Registered User
He bah wat naar om te lezen normaal krijg ik alleen kippevel van het vuurwerk hier, maar nu van jou verhaal. Remi heel veel sterkte en ik hoop op een goed en snel herstel.

Ron30, ik heb van jou een mail gehad voor een kaartje, maar ik kan niet antwoorden op je pm. Die functie heb je blijkbaar uitgeschakeld krijg ik te lezen.

5pyroman5

Registered User
heb het verhaal ook gelezen, gelukkig is het laatste weer wat positief!
Iedereen heel veel sterkte en remi veel beterschap

Bovenaan