Ondernemer Hoogerheide in de aanval tegen 'ongenuanceerde berichten'

Moontan

Moderator
Medewerker
Ondernemer Hoogerheide in de aanval tegen 'ongenuanceerde berichten'

Gedeelte tekst krantebericht:

HOOGERHEIDE - Roeland van den Brand, sinds zeventien jaar eigenaar van een tweewielerhandel in Hoogerheide, gaat in de aanval tegen wat hij noemt 'ongenuanceerde berichten' over zijn branche.

Onveilig
"Onze handel werd vorige week in één tv- journaal drie keer getroffen. De e-bike is onveilig, tweetaktscooters zijn grote vervuilers en als klap op de vuurpijl wil de overheid de verkoop van vuurwerk, voor ons extra omzet in de wat slappe wintermaanden, terugbrengen van drie naar twee dagen", somt de ondernemer op.

Vuurwerk
Als eerste neemt hij het item over de vuurwerkverkoop. "Het verminderen van het aantal verkoopdagen brengt de veiligheid niet omhoog. Integendeel, daardoor werk je juist verruiming van verkoop van illegaal vuurwerk in de hand. En jammer genoeg zijn er nog heel veel mensen die het gevaar van illegaal vuurwerk niet zien.

Wij betalen fors om aan alle eisen, zoals een bunker voor de opslag, te kunnen voldoen. Maar als we ons als bonafide handelaren nu niet laten horen, zijn we straks weggepest, samen met ons mooie siervuurwerk. "

http://www.bndestem.nl/regio/bergen...nval-tegen-ongenuanceerde-berichten-1.4368649

kingmokum

Banned
Ik word moe van de winkeliers en vuurwerkfreaks die 'illegaal vuurwerk' misbruiken om hun eigen straatje schoon te vegen.

kingmokum

Banned
Ja, bang dat ie zijn jaarlijkse vetpot kwijt is.

1 Europa, dan moeten we niet een product uit belgie, spanje of duitsland als de boosdoener beschouwen.

Ik vind dat echt veel te makkelijk, problemen moet je aanpakken bij de wortels ipv symptomen te bestrijden.

De nederlandse regering is schuldig aan het vuurwerk probleem in nederland, niet de winkelier, niet het vuurwerk uit omringende landen en ook jij en ik niet.

Vrije verkoop van vuurwerk en afsteken het hele jaar door invoeren... Het stoere eraf halen, is het niet meer leuk... maar ik houd mijn hart vast wat voor nieuws de jeugd dan weer bedenkt. Misschien word belletje trekken weer populair?!

Laatst bewerkt:
Bovenaan