Onbekenden blokken!!

jaimy

Registered User
Hoi heb wat blokken aangeboden gekregen. Ik heb ze op een a4 met foto sommige hebben een code erbij en sommige niet allen dit word blok of cake 20 , 22 , 25 misschien horen deze bij een van de codes??
Ik heb de volgende codes:

cl 6767 Deze cl stond wel in de code lijst maar vindt er niks over.

ydd 04-104

K 77741

RA 150

Misschien kunnen jullie mij helpen met wat dit voor blokken zijn alvast bedankt.

jaimy

Registered User
Ja dat snap ik maar ik heb ze op a4 staan maar dat zou nog niks helpen want je ziet ze alleen van de boven kant. En ik heb geen scanner sorry?

Ik hoop dat jullie aan de hand van de codes er wat over weten. filmje zou nog mooier zijn maar ben met alles tevreden.

De RA 150 moet 65 ero kosten de rest van de codes 175 euro.

Ik hoor het wel

Bunker-Buster

Registered User
Die CL6767 is te vinden op de website van Chili Fireworks (CL):

ga naar: http://www.chilifireworks.com/big-cakes/d-big-cakes.htm

.... en daar staat ie! W-shape cake

En de cake met letter K = flower basket, momenteel weinig tijd om verder te zoeken, misschien vanavond. Flower Basket valt onder Sunsong fireworks (ook Red Lantern). Kijk even op hun site. Denk echter niet dat die er bij staat ivm ander label, zal kijken of ik vanavond meer info kan vinden.

De ydd code hebben we niks aan dat is namelijk een export code die niet te achterhalen is, kijk of je daar nog een ander nummer van kan krijgen

Laatst bewerkt:

jaimy

Registered User
ok had ik niet gezien maar heel erg bedankt. Dan lijkt me 175 euro wel duur.

De RA 150 is 65 als dat een thunder blok is van 150 schots zoals ik dat lees valt dat wel mee.

Hebben jullie nog een voorkeur of aanrader dan hoor ik het graag(yes)

Gr Jaimy

Wizz

Registered User
Het is geen knalblok, effect is:
15x Rood, 15x Groen,15x Goud, 15x zilver,15x Rood,15x Groen,15x Goud, 15x zilver,30x Goud

jaimy

Registered User
Zijn dit ook peony,s of wat voor effect dan ook? Heb je dit blok wel eens gezien of ken je een van de andere?

Gr Jaimy

KAMP

Registered User
De k 77741, is eigenlijk de k 7774 i, dit is de happy flower 1000 s .Er zijn verschillende uitvoeringen van k 7774 h, 600s, k 7774 g, 300s, k7774 f,100s

Groet Rene

Bovenaan