tIgR@-m@Ni@
Registered User
Beste mensen,
Ik heb afgelopen week 4 mortierpijlen gekocht bij een Belgische vuurwerkwinkel (naam zeg ik liever niet) Deze pijlen werden niet "gewoon" verkocht maar heb ik onder de toonbank verkregen zeg maar..
Nu heb ik op zich best veel verstand van vuurwerk maar ik weet dus bij God niet wat dit voor soort pijlen zijn, welk merk, welke fabrikant, de hoeveelheid sas.. weet echt niks ervan? Hoop dat jullie mij kunnen helpen aan de hand van 3 foto's en wat ongeveer de uitwerking hiervan is.
Misschien zijn er ook nog wel mensen die ervaring hebben met deze pijlen.
Tot zover weet ik dat et 4" mortieren zijn ( ballrocket staat op de motor )
En ik heb er 15 euro per stuk voor betaald:
Kan iemand me misschien ook uitleggen wat de effecten precies zijn en wat ik me daarbij moet voorstellen.
ik heb 2 verschillende uitwerkingen:
4" ball rocket Red Wave
4" ball rocket Brocade Crown
plaatje 1:
plaatje 2:
plaatje 3:
PS escuses voor de slechte kwaliteit zijn met foto's gemaakt dus vandaar dat de laatste 2 erg wazig zijn.
Alvast bedankt!
Ik heb afgelopen week 4 mortierpijlen gekocht bij een Belgische vuurwerkwinkel (naam zeg ik liever niet) Deze pijlen werden niet "gewoon" verkocht maar heb ik onder de toonbank verkregen zeg maar..
Nu heb ik op zich best veel verstand van vuurwerk maar ik weet dus bij God niet wat dit voor soort pijlen zijn, welk merk, welke fabrikant, de hoeveelheid sas.. weet echt niks ervan? Hoop dat jullie mij kunnen helpen aan de hand van 3 foto's en wat ongeveer de uitwerking hiervan is.
Misschien zijn er ook nog wel mensen die ervaring hebben met deze pijlen.
Tot zover weet ik dat et 4" mortieren zijn ( ballrocket staat op de motor )
En ik heb er 15 euro per stuk voor betaald:
Kan iemand me misschien ook uitleggen wat de effecten precies zijn en wat ik me daarbij moet voorstellen.
ik heb 2 verschillende uitwerkingen:
4" ball rocket Red Wave
4" ball rocket Brocade Crown
plaatje 1:

plaatje 2:

plaatje 3:

PS escuses voor de slechte kwaliteit zijn met foto's gemaakt dus vandaar dat de laatste 2 erg wazig zijn.
Alvast bedankt!