Onbekende blokken

gantpoplin

Registered User
Nou na gezocht te hebben op dit forum, kon ik niks vinden dus post ik het maar hier.. Ik heb dus blokken gekregen:

Met de volgende uitwerkingen:
- 25 s Blue & white strobe 1,2"
- 25s Goldwave 1,2"
- 25s Purple Green Red Roaring 1,2"

Er staat geen importeur op het is wel spektakelvuurwerk, aangezien de volgende tekst er op staat: "Alleen af te steken door een gekwalificeerd persoon" afstand 50 meter in acht nemen.

De foto's:
1.jpg

25 schots Goldwave 1,2"

2.jpg

Blue & White strobe 1,2" voor aanzicht

3.jpg

Blue & White strobe 1,2" bovenkant

4.jpg

Pruple Green Red Roaring 1,2" zij aanzicht

5.jpg

Pruple Green Red Roaring 1,2" bovenkant

Hopenlijk weten mensen van welk merk ze zijn en hoeveel gram hier in zit en misschien heeft iemand een filmpje...

Laatst bewerkt:

jawe

Registered User
Deze zijn vrij nieuw op de markt het zijn zware blokkie's.
Nog een paar van de goldwave w/bombard.

Rasco

Registered User
Én geen importeur.. :*
Maar deze blokjes duiken wel vaker op:

Hier nog 2:
9okt200526.JPG

36 en 49 schots 1,2" blokjes.
De 49 schots heeft als beschrijving, Chry & Color star w/ report.

gantpoplin

Registered User
Ik ben nog steeds benieuwd of er uberhaupt iemand ervaring met deze potten heeft...ja en anders moeten we met zijn allen toch wachten tot 1 januari;)

Laatst bewerkt door een moderator:

Savendro

Registered User
Ik heb in ieder geval al een topic gevonden waar meer van deze blokken staan. Ook ik ben zeer beniewd naar het merk en kwaliteit van dit spul.

box 100.jpg

Lidu Rullezzz

Registered User
ey savendro !

Deze lijn heeft geen naam, en er zal ook wel geen naam meer aan komen !

Kans is aanwezig dat ze alleen dit jaar te krijgen zijn ( in kleine hoeveelheid )

Kwaliteit is erg goed te noemen:9

eXiTeNiZ

Registered User
Nou ik heb dan even liggen zoeken en kom ook in dit topic en ik heb raar maar waar WEER EEN ANDERE van dit onbekend gedoe.

Van wat ik van me 'leverancier' heb gehoort, dat dit goede dingen zijn, hij heeft ene afgestoken net 10min geleden, hele harde knallen en flink wat geweld hoorde ik, ik kon het net niet zien ivm de huizen.. en hij stak het verder af dan hij me vertelde helaas.

Tis 100Shot, hier foto's met info wat op het blok staat. Hij is wel behoorlijk zwaar 15Killo.
Ik heb hier 120euro voor betaald

blokxxx9ni.jpg

blokx6bk.jpg

gantpoplin

Registered User
Ja inderdaad....ik dacht even dat er iets is mis was met mijn gehuegen:p gheghe ik heb maar 1 van ide blokken nog en dat is het blok met het effect: purple green/red roaring...weet iemand wat meer over het effect, is het purple/green peony of...misschien toch wat anders...

trixx

Registered User
Ik had hier de waaier(eerste foto) en een 19 shots pot van!
En ze waren echt geweldig gewoon.. op het einden van de 19 shots pot een finale van 4 salutes! en bij de waaier, waren op het einde ook 5 salutes!

Zouden deze blokken niet van beko kunnen zijn, want die waaier had namelijk ook 2 lonten bij mekaar zitten!

Ik hoop dat ze volgend jaar er nog zijn iig, ik vond ze erg goed!;) :)

Lidu Rullezzz

Registered User
trixx zei:
Ik had hier de waaier(eerste foto) en een 19 shots pot van!
En ze waren echt geweldig gewoon.. op het einden van de 19 shots pot een finale van 4 salutes! en bij de waaier, waren op het einde ook 5 salutes!

Zouden deze blokken niet van beko kunnen zijn, want die waaier had namelijk ook 2 lonten bij mekaar zitten!

Ik hoop dat ze volgend jaar er nog zijn iig, ik vond ze erg goed!;) :)

Nee zijn niet van Beko,

Tis ff afwachten als ze volgend jaar weer komen

:w

gantpoplin

Registered User
25s Purple Green Red Roaring 1,2"... dit blok had ik. Ik vond de penoys mooi de meeste waren ook tamelijk rond en vooral de kleur paars/groen was zeer opvallend...Maar dat er op het einde een aantal salutes in waren verwerkt......Als ik dat had geweten had ik meer van deze blokken gehaald.
Geweldig! Volgend jaar zijn ze er hopelijk weer....want dit was een must have!:w

Savendro

Registered User
Ook ik was zeer te spreken over mijn blok, (100 shots coco/w crackling)
Allemaal verschillende kleuren palms met crackling, als finale een stuk of 5/10 schoten met crackling palms. Absuluut zijn geld waard. Ik had er 110 voor betaald. Ik heb hem ook gefilmd. Filmpje zal nog wel een keer volgen.

Rasco

Registered User
Die blokken van mijn foto hierboven waren ook erg goed, boeketten waren goed gevuld, mooi rond en harde klappen!
De 36s schoot per salvo's van 2, dat was iets minder..
De 49 schots schoot lekker achter elkaar, en zat een heerlijke salute finale in!
Toppers!

Wizz

Registered User
Dikke aanraders dit merk.
beide mijn blokken bevielen uitstekend.

goldwave to bombard fanshape
goldenwillow to color.

eXiTeNiZ

Registered User
Mijn 100shot Pili was ook een topper, mooie variatie, en ook mooie blauwe kleuren vaker tussen.

Had 120 betaald, en zeker het geld waard, kan je ze krijgen? Koop ze.. ik heb er zeer zeker geen spijt van, had wel spijt dat ik er niet meer van had :p

Bovenaan