Olen (B)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Van de website van VuurwerkBelgie.

Producten demo 19 juli 2008
Prof show 21 juli 2008

Plaats van handelen: Olen (Belgie)

Zaterdag 19 juli zullen wij voor de 3e maal onze Belgische producten laten zien. het eerste jaar gebeurde dit op een weiland bij de molen van Olen. sinds vorig jaar wordt de demo georganiseerd op een bestaand evenement gekend als de ballonmeeting. hier zullen wij een heel groot deel van ons assortiment afknallen.
op het terrein is veel te doen en te zien, ik heb ze niet geteld maar er waren vorig jaar een paar duizend mensen op het terrein, naar schatting zijn er over het hele weekend 35000 mensen langs geweest. er zijn kermis atracties, live muziek, animatie en een hele grote tent met drank.

Maandag 21 juli zullen wij het evenement afsluiten met een prof show.
beide vuurwerken zullen tussen 22:15 en 22:30 starten.
voor meer info over de ballonmeeting en het adres: www.ballonclubicarus.be

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik kan hier helaas niet naar toe.
Ben die week op vakantie
Daarom hoop ik dat er mensen gaan en die misschien gaan filmen.
Want beide shows vind ik erg interessant

sisser

Registered User
Post van Arjan overgenomen van VWB;

Wat aanvullende info over de prof show aangezien ik deze show zelf schiet met Gijs (van de Kapelstraat)

Het werkplan is al bijna klaar en het zal naar wij denken en aan ideeën hebben een interessante show worden, maximaal kaliber van de bommen zal idd 3" zijn, en daar gaan we er +- 340 van wegschieten en tussen door Ti-salutes en 4" mines e.d. Verder nog aardig wat blokken, sommige apart en andere weer gekoppeld, dus per 2 vanaf 1 of 2 posten, dat gaan we nog even bekijken of ter plekke beslissen. Al met al word het zeker de moeite waard om maandag 21 juli a.s. richting Olen af te reizen!

nielsniels

Registered User
klinkt heel goed sisser! ik zal er morgen ook zeker bij zijn! nog tips wat betreft parkeren of staat dit allemaal goed aangegeven?
tot morgen.

Patrick

Registered User
Morgen ga ik er zeker wel proberen bij te zijn :amuse: Alleen zijn de weergoden de opbouwers vooralsnog alweer niet gunstig gezind

Laatst bewerkt:

nielsniels

Registered User
gaat het wel door vanavond?
Ik heb op buienradar gekeken en er is volgens mij nogal wat regen gevallen. ook de komende uren kan er nog regen vallen, later op de dag wordt het volgens mij wel droger.
En weet iemand of je daar op een parkeerterrein of in straten kan parkeren?
Want als ik met mijn kleine fiat sciequento (of hoe je dat ook schrijft) in een weiland moet gaan staan met dit weer dan kom ik er nooit meer uit:cry::nuts:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Gister ben ik weer naar Olen afgereisd voor de profshow.

Hier een foto verslagje.

3x 4 inch mines.

IMG_0055.jpg

IMG_0057.jpg

De blokken.

IMG_0056.jpg

Een paar consumenten cakes.

IMG_0058.jpg

profshowOlen1.jpg

Een overzicht van het schietveld.

profshowOlen10.jpg

2x Silvery dragon

profshowOlen13.jpg

Een paar rekken met bommetjes.

profshowOlen8.jpg

profshowOlen9.jpg

De show was kort maar zeer krachtig, we hebben er 2,5 uur voor moeten rijden en ik vond het zeker de moeite waard.

Original heef hier gewoon weer een top show neergezet!

[media]http://vimeo.com/1388274[/media]

Klik Hier voor de film.

Bovenaan