• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Oldenzaal

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
DOLLE DINSDAG
dinsdag 20 februari 2007

wie : Wagenvoort vuurwerk
wat : Consumenten vuurwerk

BOKVERBRANDEN EN GROOTS VUURWERK !!!
ivm einde carnaval

*locatie: Stadhuis (ganzemarkt)
*aanvang: 19.30 uur
*oldenzaal

(info komt van AVP)
 
ik neem niet aan dat dit een "grote" vuurwerkshow wordt,aangezien dat plein niet groot is.
dus ik denk dat dit een consumenten vuurwerk show wordt.
 
dit is een aardige show, hier wordt echter consumentenvuurwerk geschoten.

het bedrijf dat de show verzorgt is Wagenvoort uit Wapenveld.
aanvang show is 20.00 uur
 
Ik heb even gebeld met de betreffende persoon.

Er komt idd. een consumenten show van ongeveer een kwartier. Zal wel een goede consumenten show aldus deze persoon.

Professioneel vuurwerk is niet toegstaan i.v.m. de afstand tot het publiek.
 
Ik heb even gebeld met de betreffende persoon.

Er komt idd. een consumenten show van ongeveer een kwartier. Zal wel een goede consumenten show aldus deze persoon.

Professioneel vuurwerk is niet toegstaan i.v.m. de afstand tot het publiek.

Een post boven jou heeft deze informatie ook al en deze persoon zal alleen 100% goede informatie geven. Niet nodig om te bellen...
 
Hmmzzz.

Enigste wat ik dan kan zeggen is dat het er aardig goed doorknalt voor consumenten vuurwerk.
Ik durf men handen in het vuur te steken dat vorig jaar geen consumenten vuurwerk geschoten werdt.
Misschien dat ze dit jaar gebruik maken van de 500 gram wet, maargoed we zullen zien.
Vorig jaar was er aan het einde van de show nog wel even snel een benzinebom of wat in die trend, het was althans een grote steekvlam te bezichtigen, misschien dit jaar weer, hoop het wel althans.:cool:
 
Pyromaster2:

er is simpelweg te weinig ruimte tussen schietlocatie en het publiek.
zeg nou dus niet dat je je hand in het vuur wil steken want dat kon nog wel eens zeer gaan doen.

een show is gemaakt om het zo spectaculair mogelijk over te laten komen voor publiek en daarin vergissen mensen zich nogal eens.

consumentenvuurwerk is echt erg goed in Nederland, hier is dus een goede show mee op te bouwen.
op de ganzemarkt was en is te weinig afstand om prof. te schieten.

hoop dat je iets hebt aan deze informatie
 
Pyromaster2:

er is simpelweg te weinig ruimte tussen schietlocatie en het publiek.
zeg nou dus niet dat je je hand in het vuur wil steken want dat kon nog wel eens zeer gaan doen.

een show is gemaakt om het zo spectaculair mogelijk over te laten komen voor publiek en daarin vergissen mensen zich nogal eens.

consumentenvuurwerk is echt erg goed in Nederland, hier is dus een goede show mee op te bouwen.
op de ganzemarkt was en is te weinig afstand om prof. te schieten.

hoop dat je iets hebt aan deze informatie

Dat heb ik ook wel alleen het was jaren geleden voor 13 mei 2000 heel anders met het vuurwerk toen waren de regels wat soepeler dan nu het geval is.
Dat er consumentenvuurwerk geschoten werdt dit jaar was ook duidelijk te merken, maar vorig jaar stond ik ook op een andere plaats misschien dat de kijk vandaar anders lag op het vuurwerk zelf.
 
Mooie show voor een consumentenvuurwerkje. De lucht was lekker vol gedurende ong. 10 minuten. Er werden potjes geschoten van Crown en Lidu.

Verder was het ook eens een keer leuk om niet alleen te staan.:toung:

Ik heb een poging gedaan om het te filmen,en zal zo snel mogelijk de film even posten.
 
Back
Bovenaan