Old Cracker

FPM ProductBOT

Registered User
9050_Katan_Old_Crackers_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Old Cracker[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]9050[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 24/11/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Martijnnitraat

Registered User
Wat ik heb gehoord is dat ze beter zijn geperst en dat het kruit fijner is, dat zou de knal weer ten goede moeten komen.
Vorig jaar zijn ze,als ik het goed heb, begonnen met de verkoop van de Old cracker en de atoombom. Is er op dit moment ook iemand die informatie heeft over deze hele mooie ( wat uiterlijk betreft) knallers.
Ik wil er best wel 4,95 euro( per 120 stuks) voor betalen maar dan moet het ook wat zijn natuurlijk!

DioR

Registered User
De prijs is 4,95. Dan moet dit een hele goede kanonslag zijn! ( als ik naar de prijs kijk)
Zijn hier ook filmpjes van? Iemand?

Zal je even de tip meegeven dat je NOOIT naar de prijs moet kijken. En al helemaal niet met knalvuurwerk. De prijs zegt helemaal niks of het nou hard knalt of niet.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Toch wel leuk dat Katan weer met een oud label komt. Geloof dan ook wel dat er iets bijzonders aan is. Anders is het nooit rendabel genoeg om in je uppie een astronaut met CE te importeren. Als ik deze tegenkom neem ik hem zeker even mee!

maartenvincent

Registered User
Als het nou om een cake van >40 euro gaat ja. Maar om een product van 5 euro, kom nou toch. Als je het niet vertrouwd koop je het niet, maar geen vragen stellen waarvan je het antwoord al weet.

Martijnnitraat

Registered User
Als het nou om een cake van >40 euro gaat ja. Maar om een product van 5 euro, kom nou toch. Als je het niet vertrouwd koop je het niet, maar geen vragen stellen waarvan je het antwoord al weet.

Zekerheid, dat is wat ik wil en geen onzin producten. 5 euro voor 120 kanonslagen, is niet weinig.
Trouwens, er zijn ook mensen die de hier genoemde informatie volgend jaar of over twee jaar lezen, die hebben er dan ook weer wat aan,toch? (dan inmiddels met filmpjes)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Mannen, ik zie zelf ook graag vuurwerkfilmpjes, maar van rotjes gaat mij ook best ver. Knal vergelijken kan toch nooit, dat hangt van zoveel factoren af. Aan de andere kant begrijp ik wel dat als je normaal 0,70 euro betaald voor 200 rotjes dat je dan benieuwd bent naar deze knallers... Moet toch wel iets bijzonders aan zitten toch?

Martijnnitraat

Registered User
Mannen, ik zie zelf ook graag vuurwerkfilmpjes, maar van rotjes gaat mij ook best ver. Knal vergelijken kan toch nooit, dat hangt van zoveel factoren af. Aan de andere kant begrijp ik wel dat als je normaal 0,70 euro betaald voor 200 rotjes dat je dan benieuwd bent naar deze knallers... Moet toch wel iets bijzonders aan zitten toch?

Dat lijkt mij ook. We moeten maar afwachten.

elgielo

Registered User
Niemand deze gehad afgelopen oud en nieuw?
Klein kind als ik ben kon ik het niet laten om een slofje van deze dingen mee te nemen onder het mom van... even proberen.
Moet eerlijk toegeven dat ik me er kostelijk mee vermaakt heb.
Het uiterlijk is goed, de knal is in vergelijking waarmee de buurkinderen liepen te gooien ook goed te noemen.
En.... mooie snippers, mij tuin lag er vol mee na 1 slofje.

Verwacht niet dat ze echt helemaal zoals vroeger zijn maar het is een goede poging.
Volgend jaar maar weer een slofje :hehe!:

oja.... er zitten er gewoon 200 in hoor. drukfoutje op het etiket is dat die 120

Bovenaan