20 december 2016 #1 J jamietje Registered User Hierbij mijn compilatie, morgen zal ik de losse filmpjes post zonder muziek.
22 december 2016 #2 J jamietje Registered User Return of the Phoenix een top fluitercake voor een leuke prijs The Malibu Action een leuke crossette cake die niet duur is. Kick the Sky heeft grote effecten was lekker. Across the Nation een waaier cake met glitter. Palme il cielo een leuke cake met leuke tails Vip Cake H een mooie glitter willow cake Mastery deze is moeilijk te vinden, maar een heerlijke knalcake Toxic deze kreeg ik gratis en was er blij mee, zou hem niet kopen.
Return of the Phoenix een top fluitercake voor een leuke prijs The Malibu Action een leuke crossette cake die niet duur is. Kick the Sky heeft grote effecten was lekker. Across the Nation een waaier cake met glitter. Palme il cielo een leuke cake met leuke tails Vip Cake H een mooie glitter willow cake Mastery deze is moeilijk te vinden, maar een heerlijke knalcake Toxic deze kreeg ik gratis en was er blij mee, zou hem niet kopen.
23 december 2016 #3 J jamietje Registered User Nog wat cakes. Down Under het verlicht je straat met lekkere knallen Crown 500 een goeie cake voor een goeie prijs Rebel was ik ook blij mee. Blazing Devils leuke tails alleen een beetje dun Auckland Avengers beetje een zooitje wel leuk om te hebben
Nog wat cakes. Down Under het verlicht je straat met lekkere knallen Crown 500 een goeie cake voor een goeie prijs Rebel was ik ook blij mee. Blazing Devils leuke tails alleen een beetje dun Auckland Avengers beetje een zooitje wel leuk om te hebben
24 december 2016 #5 J jamietje Registered User joszie zei: leuke filmpjes. Die down under van Marijn is wel erg tof! Klik om te vergroten... Dankje ja die was echt top, dit jaar niet kunnen vinden anders nam ik hem weer. Hierbij nog 3 filmpjes het is bijna op. Whistling Wave een unieke cake in Nederland blij dat ik hem genomen had. Tiger Parade komt niet goed over op film, maar ik wilde altijd een cake met zulke effecten en was er blij mee. Crackling Chry 2.0 deze ging snel af dus niet goed gefilmd, maar het is een heerlijke crackling cake
joszie zei: leuke filmpjes. Die down under van Marijn is wel erg tof! Klik om te vergroten... Dankje ja die was echt top, dit jaar niet kunnen vinden anders nam ik hem weer. Hierbij nog 3 filmpjes het is bijna op. Whistling Wave een unieke cake in Nederland blij dat ik hem genomen had. Tiger Parade komt niet goed over op film, maar ik wilde altijd een cake met zulke effecten en was er blij mee. Crackling Chry 2.0 deze ging snel af dus niet goed gefilmd, maar het is een heerlijke crackling cake
27 december 2016 #6 J jamietje Registered User Golden Mayhem van Pyrostar NL, niet zo heel strak maar wel leuk om te hebben.