O&N 14/15 Noorwegen DW2000

SQUEAK!

Registered User
Zo hee, dat is niet verkeerd voor zo'n klein blokje. Ik kijk met veel plezier naar al je filmpjes, keep 'em coming! :)

DW2000

Registered User
De galaxy van cosmos, mooi gemixt I+W shape en een heerlijke finale.
25mm 36sh 580gr ongv €44.
Hijs 2 maal gefilmd

Robin84

Registered User

Mooi ding weer met erg grote bouquetten! Fantastisch!

Echt duur is hij ook niet, voor Noorse begrippen.

DW2000

Registered User
Wederom een klein blokje van 200gr 22mm uit een asortiments pakket van svea.
Het is een 30s maar ik tel er maar 13, waarschijnlijk iets te vroeg afgedrukt.

Een beetje een verbaasde reactie in het begin vd film, hadden toen nog niet door dat bijna alle svea producten een soort van pre burner hebben, om aan te geven dat op het punt staat van beginnen. Vind het wel een handigheidje

DW2000

Registered User
Weer een blok uit de categorie rakettbatterier. De bombard 5.0, €40 9shots 45mm
330gr. Lekker langzaam, maar dat vind ik wel wat hebben,lekker door galmen in het dal.

Robin84

Registered User

Kick hoor!! Vooral dat schot met fluit. Heerlijk!

Laatst bewerkt:

DW2000

Registered User
Victory spring van spectra, 36sh 580gr. Prijs €38
Dit was de slechts presterend blokje wat we hadden, hij is ook niet compleet afgegaan.
Spectra is de meest actieve importeur van Noorwegen op Facebook, en deelde in aanloop naar o&n elke dag wel een film van een product, reageerde ook snel op reacties enzo. Op film zag alles er goed uit, maar in het echt ......

Robin84

Registered User

Hmmmm.... Vergeleken met de andere cakes vind ik deze inderdaad toch ook niet zo spectaculair... Kleine, korthangende effecten en de finale doet het volgens mij maar met 1 schot.

Dan is zo'n bombard voor 2 euro meer toch een stuk leuker!

Maar goed, ook weer geprobeerd ;-)

Laatst bewerkt:

DW2000

Registered User
Tja, we gingen af op het filmpje van spectra zelf, en die zag er niet verkeerd uit.
Maar het overig spul van spectra was ook onder de maat in vergelijking tot hun eigen filmpjes.
Het filmpje van hun zelf

DW2000

Registered User
Volgende blok komt ook uit het asortiments pakket van svea, op de 30st afgestoken want soon blokje uit een pakket stelt mestaal toch niet veel voor. Oordeel zelf maar :)
12sh 28mm, verdere gegevens zijn me niet bekend

Bovenaan