O&N 13-14 Eigen Vuurwerkshow in de straat geschoten op Oudejaarsavond!

Steef-Kaboom

Registered User
Op oudejaarsavond omstreeks 19:30 een showtje gegeven in de straat, alle vuurwerk met mooie freakkorting bij Riezebos kunnen krijgen.

Samen gedaan met Jeffreak :D

Zie hier de video!

Voor producten ik weet ze allemaal nog dus als je er 1 wil weten reageer even met het tijdstip :)

EDIT! Schietlijst toegevoegd

Heavy Legend 36
Gate of Heaven 3
Gate of Heaven 4
Timeless
(korte stilte)
Killer Instinct (links)
Super blinking Willows (rechts)
2x Mystery Flowers
(korte stilte)
New Moon
2x Pyro 5
5x Secret Sniper
1x Freestyle
5x Secret Sniper
Falcon
Gate of Heaven 2
(korte pause)
Golden Power
Secret Temptation zet in tijdens cake D Golden power
6x White Thunder
2xSalute cake in shock

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Steef en Jeffry, ik vind het een hele leuke show, leuk bedacht. Well done.
Ik ben benieuwd naar de inzet in de prefinale en finale van jullie show. dus zeg maar vanaf minuut 7.

Verder heb ik nog een ander vraagje:
Jullie show is een nogal kostbaar project, wat heeft jullie doen besluiten om dit in de vooravond te doen en niet om 0.00 uur wanneer de adrealine naar grote hoogten stijgt en de goden ons allen bijeen roepen om de boze geesten te verjagen?
Bovendien is dan ook veel publiek op de been. lijkt mij leuker.

Steef-Kaboom

Registered User
Bedankt voor de reactie Moontan!

Nou.. eigenlijk begon het met van zullen we een paar cakes stoken sávonds.. stookmeeting was overdag dus sávonds een paar cakes.. en daarna ieder weer naar zijn eigen locatie om het 0:00 te vieren. Maarja die cakes werden er steeds meer en meer :p wat ons deed besluiten een klein showtje neer te zetten :)Wat uiteindelijk nog een best aardig showtje geworden is!!

Vanaf een minuut of 7 komt tijdens de Golden Power de Secret Temptation erdoor, waarna er 6x White thunder volgen met als afsluiting 2x Salute Cake 1!

white thunder

Registered User
Als dat uit spontaniteit is ontstaan:hehe!:.Dan wil ik wel is de show zien,waar jullie over nagedacht zou hebben.Ik vind het bijzonder goed gelukt zo,en dat vanuit een opwelling!Bedankt voor sharing

Steef-Kaboom

Registered User
Dank voor je reactie Steef. hebben jullie om 00.00 uur ook nog een show geschoten en gefilmd?

Haha nee om 0:00 heb ik nog wat boxen geschoten en de grotere cakes zoals New Moon en de China By night serie, Horizon of Holland dat soort dingen om lekker met de buurt mee te kunnen genieten :)

Booomy

Registered User
Hele mooi show Steef.Erg netjes gedaan. Omdat dit "spontaan" gedaan is zal er wel geen schietlijst van zijn neem ik aan?? Zitten namelijk wel een paar cakes tussen waar ik benieuwd naar ben welke dat is. Thnx voor de video!!

Steef-Kaboom

Registered User
Ik weet alles nog dus vraag gerust, wanneer ik even tijd heb kan ik een schietlijst maken maar welke wil je nu graag weten?

Booomy

Registered User
Ik weet alles nog dus vraag gerust, wanneer ik even tijd heb kan ik een schietlijst maken maar welke wil je nu graag weten?

De cake die begint bij 1.08 met rood/groen/crackling (denk de Pamela)
de cake die daar gelijk achter aan komt (denk killer instinct)
De spinning cake die na de New Moon komt op 2.43
De spinning cake op 3.22 (king cobra??)

Thnx alvast

Steef-Kaboom

Registered User
Heavy Legend 36
Gate of Heaven 3
Gate of Heaven 4
Timeless
(korte stilte)
Killer Instinct (links)
Super blinking Willows (rechts)