Numansdorp

Monsterking

Registered User
Het zit bij een grote water dus kan zijn dat hier wel een leuk kalibertje wordt, ik wacht op verdere informatie want het is wel ruim anderhalf uur á 2 uur reizen voor me en 8strippen en dat doe ik niet voor een klein consumenten showtje.

Is deze of een dergelijke show al eerder daar geschoten door hetzelfde bedrijf ofzo?

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vroegahh schoot wagenvoort profshows tot 12 inch op een boerderij nabij de haven. daarna is er ooit nog een consumenten showtje geweest naast het gemeentehuis. Maar op het grote water kan ik me niet herinneren.

Let op binnenkort plaats ik in de classicmovies gedeelte de prof show van van wagenvoor uit 1998
( 10 jaar geleden) .

telefonica

Registered User
weet iemand toevallig of het nog door gaat?
Het is nou niet echt lekker weer om een showtje op te bouwen.

Laatst bewerkt:

Stefanfreak

Registered User
Het hoeft ook geen mooi weer te zijn om een show op te bouwen. Dus die zijn wel bezig of beginnen nog..ligt er aan hoeveel het is. Het weer voor vanavond is ook wel te doen dus moet gek zijn als deze show niet door gaat.

Dennis010

Registered User
ik ga straks wel even kijken of ik iets kan ontdekken ter plaatse...
kijken of ik misschien nog een paar leuke foto's kan maken :idea:
mocht ik nieuwe info hebben, meld ik het hier.
en ja, ik ben hier vanavond dus te vinden... :amuse:

Dennis010

Registered User
ben even wezen kijken, en de lokatie ontdekt. :smile:
het vuurwerk wordt helemaal aan de rechterkant van de kaart hierboven geschoten. bij numansgors nr 200.
heb nog 3 foto's gemaakt van een afstandje, want ik kon niemand ontdekken in of bij het schietveld :wondering:

met uiterst rechts bedoel ik dus uiterst rechts in het recreatiegebied.
aan het begin van die enorme akker die er naast ligt.

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
zo.... weer terug van het showtje....
en wat voor een showtje !!!
het bleek voor een man te zijn die 50 is geworden.
vlak voor het schieten nog een heel kort praatje gemaakt met een paar van de bouwers van de show, en die vertelden me dat er 3" ipv 2,5" max geschoten werd. :bigsmile:
rond elf uur kwamen alle gasten uit de kantine naar beneden, en na het aftellen van 10 naar 0 begon het... en hoe....
heerlijke blokjes voorbij zien komen, en schitterende 1.9" candels.
heerlijke 2,5" blokken met salutes erin erachteraan, geweldig !!!
dit waren 3 blokken naast elkaar, waarvan de middelste alles niet hoor kreeg dan 2 meter.. :nuts::nuts: (nat geworden??)
en dat allemaal op een afstand van een meter of 40.... :nuts::nuts:

in een woord..... OUDERWETS GEWELD!!! (dat zijn 2 woorden... ik weet het)

hulde aan de mannen van anton's evenementen vuurwerk

Dennis010

Registered User
numansdorp.JPG

weet niet hoe ik de foto's direct hier krijg...
ben digibeet sorry...

Laatst bewerkt door een moderator:

van der veen

Registered User
Laatst bewerkt:

telefonica

Registered User
was zekers een leuke show,er werd in een lekker tempo geshoten en je stond er erg dicht bij,wat het toch altijd weer net iets leuker maakt.
Is er toevallig nog iemand die gefilmt heeft?
Ik had me camera mee willen nemen maar,we dachten dat we anders te laat kwamen dus zijn we niet meer langs me huis gereden.achteraf had het nog makkelijk gekund want we hebben daar nog een half uur staan wachten:cry:

ton101

Registered User
ik heb gefilmt maar het lukt niet zo om de film erbij te zette ik ga het ff proberen

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan