NU.NL Panel! Allemaal invullen maar!

Steef-Kaboom

Registered User
Op NU.nl is een aantal vragen over vuurwerk verschenen voor het/de panel! Allemaal invullen maar!
attachment.php

Laatst bewerkt:

ferox

Registered User
Ik heb hem ingevuld maar dit is een gevaarlijke enquête. Er wordt namelijk gevraagd of je zelf ooit last hebt gehad van vuurwerkschade danwel verwonding. Ik denk dat we allemaal wel kunnen invullen hoe de uitslag er gaat uit zien.

joszie

Zilveren Member
Ik heb hem ingevuld maar dit is een gevaarlijke enquête. Er wordt namelijk gevraagd of je zelf ooit last hebt gehad van vuurwerkschade danwel verwonding. Ik denk dat we allemaal wel kunnen invullen hoe de uitslag er gaat uit zien.

Dat bedacht ik me inderdaad ook. Tevens viel het me op dat bij 1 vraag stond vuurwerk en vernieling (niet perse door vuurwerk gebeurd).
Ik kan er zo slecht tegen dat rellen/vernielingen synoniem staan aan vuurwerk afsteken.

ifeelfine

Registered User
toch maar ff ingevuld maar NU.nl daar moet je nooit zijn voor het objectieve verhaal over vuurwerk het is bijna net zo erg/zo niet erger dan het AD

Smeer

Registered User
Ook ingevuld.
En nee vind dit niet gevaarlijk.
Ik heb zelf (en anderen om mij heen) nooit letsel opgelopen of schade gehad.
Ben dan ook voorstander van vuurwerkbril. Ook zet ik kleine cakes tussen stenen klem, zodat ze niet omkantelen richting publiek.
Denk echt dat de meeste gevallen van ongeval of schade bij de mens zelf weg komt. (ook al hoort een cake niet om te vallen!!)

Bovenaan