Nu breekt mijn klomp!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonbridge1

Registered User
En weer een ongeluk met een jongetje van 11 en een cobra maar echt verbaasd was ik toen ik dit las:

Volgens de woordvoerder heeft een 34-jarige oom van de jongen aan de politie verklaard dat hij de Cobra op straat heeft gevonden. Zijn 10-jarig zoontje zou het vervolgens hebben gevonden, waarna het ongeluk gebeurde met zijn neefje. De 34-jarige man is niet aangehouden.

Eerder las ik dat vriendjes hadden gezegd dat de oom het vuurwerk aan hun gegeven had. Hoe dan ook, waarom is die man niet aangehouden? Wat is dat voor slap optreden? Als ik een pistool op straat vind en mijn neefje krijgt daar een ongeluk mee word ik toch ook aangehouden of drugs? Vinden we het gek dat illegaal vuurwerk zo populair is als er niet of nauwelijks straffen aan verbonden zijn? Door de schuld van die oom is die jongen zijn vinger kwijt. Oppakken en minimaal tot 1-1 in de cel laten zitten om vervolgens alle medische kosten te betalen.
Maar nee de overheid is veel te druk met legale handelaren controleren en er voor zorgen dat niemand om 17.55 al wat afsteekt. Of mensen die cat. 1 afsteken een boete geven. Maar cobra's in je huis bewaren, zo makkelijk dat 10 jarige kinderen er bij kunnen is geen probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan