Nu al een dikke lijst!

Moontan

Moderator
Medewerker
Goeie ,smorgens. Dat is een behoorlijke lijst al zeg. betekent dit dat je nu al klaar ben voor Oud en Nieuw?

Opvallend is de bestelling van 8 x Concerto Rosso. Projectje?

arviidd

Registered User
Niet helemaal klaar maar wel zo goed als. Ik wil sowiso nog de CC 2 en een paar raw whistlers van zena veder probeer ik zo min mogelijk te bestellen mischien nog een paar mooie nieuwe producten.

Met de Concerto Rosso ben ik wel van plan om een project te maken maar wat weet ik nog niet precies, of ik een showtje maak en ze voor de finale de lucht in schiet of dat ik een fluit project maak. Maja ik heb nog 11 maanden de tijd om er over na te denken.

Ik ga dit jaar ook voor het eerst filmen ik zou leuke projectjes verzinnen en hoop dat ik er wat leuks van kan maken. Ik ben al een tijd lid lees al lang mee op dit forum maar ga vanaf dit jaar wat actiever worden dat ben ik al wel een tijd bij de buren.

Tips zijn altijd welkom!

arviidd

Registered User
Lijst aangevuld:

3x Return of the phoenix
1x Kick off
1x Hallucinator (gewonnen)
1x Sick 6 Pijlen (gratis)
1x Crackling Fan

arviidd

Registered User
Opvallende keuze aan lesli artikelen. Met een actie gekocht?

Dat zijn nog restanten. Ik had vorig jaar de big momma besteld en kreeg daar gratis de blue blood bij. Ik was pas na dat ik besteld had gevraagd of ik mee op vakantie wou, ja met oud en nieuw en ik heb ja gezegd (dit doe ik dus nooit meer). De rest zijn restanten door de jaren heen.

Bovenaan